Steun Jitse Akse


Gast

/ #3643

2016-01-16 17:10

ik wil geen woorden verspillen aan idioten Het OM politie utrecht arnhem rotterdam.Mijn persoonlijk gebed waarbij ik zo nu en dan 4 dagen zonder water en eten vast: koning jezus laat de landverraders een voor een weg zakken opo een zeer pijnlijke manier!! metr leukemie Ook deagenten in deze zaak als ik de God van israel vraag hen te laten wegzakken ;hoelang leven die krengen dan nog zo ook die keulse justitie krengen uitschot eerste klas:ik hab es nicht gewust zoals duitse pollitici laten horen is 100% gelogen.De god die in de bijbel ananias en sevira voor bedrog ter plekke liet sterven moge hetzelve doen met de justiekrengen van arnhem keulen utrecht Een christen vriend palestijn vertelde me volgende week 80.000 doden in china en van marrocco blijft niet veel over als gevolg van bevingen!! Las ik ook op bron de groeiende vulcaan -magna bel onder de zeebodem bij canarise eilanden en marrocco;ik mweet nu ook zeker dat de God van abraham izak jacob tottaal tegenovergesteld in mening/denken is over marroccanen dan onze nederlandse volk bedriegers SP PvdA ongeluk-verkondigd en stinkende-urine ons voorschoteld Here Jezus wilt U zo lief zijn deze landverraders vroegtijdig te laten wegzakken!!???!!!!! Meneer plasterk pechtold alle stadions behoren toe aan jezus Mijn vroegere buur kinder zijn er door de bliksem getroffen Indien de Geest Gods op mij is die me ddor Cairo liet lopen met een witteblous met daarop de foto-stich van de sprinkhaan afgebeeld succesvol sprinkhanenplaag voorspellende die plaatsvond 10 dagen nadat ik Cairo had verlaten!! Zal hij dan mijn gebed onze justitie/burgermeesteres/landverraders weg te laten zakken niet verhoren??!!?? Dat gebed is bezig verhoord te worden!