Zeg NEE tegen het nieuwe Gentse mobiliteitsplan


Gast

/ #211

2016-01-09 17:22

Het is duidelijk dat de (niet onze!) schepen van mobiliteit Filip Watteeuw vele burgers (met gezond verstand) in Gent voor een voldongen feit stelt en met zijn "groene" dwingende maatregelen geen rekening houdt met vele middenstanders. Ik hou enorm van onze stad en ze is inderdaad de laatste 2 decennia veel verbeterd, maar dit gaat te ver. Dit is een pestbeleid tegen de automobilisten en de (kleine) middenstand zal het voelen in de portemonnee. Met de fiets vanaf Mariakerke naar Gent vind ik plezant en ik doe dit bijna wekelijks, dus de middenstand in Gent verdient aan mij, maar als het regent neem ik mijn wagen. Op zondag heb ik de gewoonte snel eens naar bakkerij Damme in de Nederkouter te rijden via de coupure (snelste, kortste en dus meest logische weg), maar dit zal niet meer kunnen vanaf april 2017. Gevolg : gedaan met naar bakkerij Damme te rijden. Bedankt! Ik sluit mij aan bij Herman Brusselmans zijn commentaar en hoop dat vele Gentenaren hetzelfde doen. Stop deze pipo door in 2018 niet meer te stemmen op deze "bakfiets-partij".