stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

Gast

/ #148 Re: Re: Re:

2015-09-22 12:21

#142: - Re: Re:  

En ik zal u nog eens iets vertellen,vorig jaar met Kerst ,geen cent op zak,iedereen geschenkjes zien kopen,sta ik in de lift,komt er een vreemdeling,die hier uiteindelijk een goed leven heeft kunnen opbouwen(ik niet want ik ben min 66 % invalide)gewoon express over mijn tenen rijden met een buggy om ook nog eens voor te steken,ik druk op de knop om de beveiligingsmensen er bij te roepen .(Ze schreeuwen moord en brand om zelf het slachtoffer uit te hangen!)Kom ik boven aan ,staan er 2 vreemde mannen mij op te wachten die me klop geven langs alle kanten en mij uit de lift sleuren en me op de grond zwieren,mijn dochter staat er op te kijken want kan niks doen terwijl ik het uitschreeuw dat ik gehandicapt ben.Krijg je als antwoord,'gij marginaal,ge stinkt'spottend in mijn gezicht!Iedereen staat er op te kijken want niemand durft iets doen!Ruil jij maar eens met mijn leven dat ik achter de rug heb,EEN ROTLEVEN HIER IN BELGIÊ!!Zeg maar dat ik nog heel braaf ben,ik heb nog nooit iemand iets in de weg gelegd,nog nooit!!!!!!U bent zo naiëf!!!!