FM Brussel is the city and stays the city!


Gast

/ #71

2015-06-09 20:42

Het is een COMPLEET FOUTE inschatting dat een radiozender in de toekomst geen plaats meer zou kunnen hebben in een Brussels medialandschap door en voor de Nederlandstaligen (en Franstaligen en Engelstaligen). Ik zit echt niet 100% van mijn tijd alles online te checken, maar als ik thuis ben staat de radio overdag wel 100% van de tijd op. Radio (en zeker FM Brussel) is een fantastisch medium dat veel meer dan internet een perfecte 'continue' mix biedt van ontspanning / uitstekende muziek en relevante verslaggeving over nationale en regionale nieuwsfeiten. Een webplatform kan zoiets NOOIT volledig vervangen. Wat mij betreft was en is FM Brussel een baken die absoluut niet mag verloren gaan in het Nederlandstalige radioandschap. Zo'n aderlating zou een GIGANTISCH verlies zijn, dat veel groter is dan - met alle respect - indien bijvoorbeeld het krantje Brussel Deze Week zou worden opgeschort (aangezien dat wat mij betreft wèl volledig vervangbaar is door een online medium). VERHOGEN DIE JAARLIJKSE DOTATIE! En als het moet liever toch een afslanking (zij het een heel lichte) dan een volledige stopzetting.