Geen wk 2018 in Rusland


Gast

/ #221

2014-07-26 15:05

Wat kan de Russische bevolking hier aan doen, waarom moeten deze mensen gestraft worden. Enkel en alleen omdat er een man is die de boel regelt zorgt dat de Russische bevolking monddood wordt gemaakt. Je straft hier Poetin helemaal niet mee, die is misschien over 4 jaar helemaal geen president meer. Verder wil ik toch ook nog even melden dat niet Rusland maar pro Russische seperatisten op de knop hebben gedrukt en dit zijn nog steeds mensen uit de Oekraïne. Er is HELAAS nog niet duidelijk wie de opdracht heeft gegeven maar ik heb. Al veel beschuldigingen gelezen dat het Rusland is. Misschien even den haag bellen hoeven ze geen onderzoek meer te doen. Scheelt een heleboel tijd en pijn voor de nabestaande. Oh ja heeft er al iemand canaille nabestaande gehoord dat ze willen dat het wk wordt geboycot het lijkt me dat deze mensen heel ergens anders mee bezig zijn. En ja ik vind het respectloos wat er afgelopen woensdag is gebeurd maar nogmaals daar kan de Russische bevolking niets maar dan ook helemaal niets aan doen. Want als die mensen allemaal schuldig zijn loopt er op de hele werken noet een onschuldig mens meer rond.