Start Giro 555 en Help Bosnië en Servië! (Natuurramp)


Gast

/ #209

2014-05-17 20:24

Het is echt veeeel erger dan dat wat ze op het RTL en NOS nieuws hebben laten zien.
Veeeeel te weinig media-aandacht!
Eigenlijk zou Giro 555 geopend moeten worden!
Het is echt een grote natuurramp die steeds verder aan het escaleren is!
Complete gebieden zijn van de kaart geveegd!
Rivieren hebben zelfs nieuwe mondingen gekregen, de rivieren in Servië en Bosnië lopen nu dus echt anders dan eerst. Wegen zijn helemaal verwoest! Oogsten zijn mislukt, huizen zijn verwoest, complete boerderijen zijn verwoest, complete tankstations zijn verwoest, bruggen zijn verwoest! En dan nog het ergste, totale mensenlevens zijn verwoest! Er zijn al doden gevallen! En het ergste wordt vanavond nog verwacht! Ik ga zeker een slapeloze nacht hebben! De beelden die ik heb gezien op Servische en Bosnische tv hebben mij geschokt! Wat ooit prachtige gebieden zijn geweest, is nu onder water en of compleet verwoest! En die arme mensen, na die verschrikkelijke oorlog ging het eindelijk weer wat beter met de landen en nu is het gebied getroffen door een verschrikkelijke verwoestende natuurramp!
Landen als Rusland, Israël, Duitsland, Oostenrijk, Bulgarije, Macedonië, Slovenië, Griekenland en Montenegro helpen al! Nederland NOG? steeds NIET?!
A.U.B! MEER AANDACHT VOOR DEZE VERSCHRIKKELIJKE NATUURRAMP!