Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Mens

/ #2336 Re:

2014-04-06 15:52

#2334: Anonymous -

Inderdaad. Daar ben ik het redelijk mee eens, maar ik wil nogmaals wijzen op twee verschillen:
- Lachen met Mohammed of met Jezus leidt tot zeer verschillende reacties.
- In Islam geldt de doodstraf voor moslims die zich afkeren van hun geloof. Dit is trouwens wetgeving in verschillende Islamitische landen. Een peiling in 2010 in Egypte wees trouwens uit dat 84% (!) van de Egyptenaren vindt dat die doodstraf rechtvaardig is. In Engeland gaat het om 31% van de moslims (2007) die het daar eens mee zijn. Vindt u dat normaal?
We spreken hier dus van een ideologie die zich niet laat bekritiseren en z'n eigen leden (die er vaak niet voor gekozen hebben) met de dood bedreigd indien ze de club willen verlaten. Verdient die enig respect?

Als u denkt dat ik overdrijf, raad ik u aan om het verhaal te lezen van Ehsan Jani, nadat hij zijn comité voor ex-moslims had opgestart.

 

En in januari 2012 was 62% van de Amerikanen voor de doodstraf an sich.

77% van de (blanke) evangelische protestanten; 73% van de (blanke) 'gewone' protestanten; 61% van de Katholieken; 57% van de Spaanse Katholieken en 57% van de religieuzen zonder nader omschreven affiniteit.
Bron: http://www.people-press.org/2012/01/06/continued-majority-support-for-death-penalty/

 

Dus wat was nu precies uw punt?