Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Anonymous

/ #2294

2014-04-05 00:08

U leest dingen die ik niet schrijf. Nergens schreef ik over eenzijdige integratie.

De problemen die u niet wil of kan aankaarten:
- de rol van religie als oorzaak van problematisch gedrag
- homofobie door moslims
- gebrek aan zelfkritiek binnen de Marokkaanse gemeenschap (hoewel er hoopvolle signalen zijn: http://www.metronieuws.nl/nieuws/marokkaanse-ouders-zijn-niet-opgewassen-tegen-hun-kinderen/xlknda!qrHOLO4wdv2XaNvACsB1PQ/
- Islam als oorzaak van het niet willen 'mengen' met andersdenkenden.
- Vindt u het normaal dat mensen als Ayaan Hirsi Ali en Wilders permanent bescherming nodig hebben omwille van hun mening?

Uw commentaar over mijn 'denigrerend taalgebruik' is ridicuul. U verwijt mij eerroof, nonsens en een gebrek aan cultuur, fatsoen of normbesef. Ik had op uw provocaties kunnen ingaan, maar heb dat niet gedaan.

Zelf hebt u wel een laag-bij-de-grondse tactiek gehanteerd om Wilders te demoniseren door een beladen term als de Endlösung te gebruiken waarvan u de context maar al te goed kent. Wilders sprak over "het beperken van de immigratie uit islamitische landen zoals Marokko, vrijwillige remigratie en het uitzetten van criminelen met een dubbele nationaliteit na denaturalisatie". Zonder enige argumentatie beweert u dat dit 'onmogelijk' is en u trekt er zelfs verdere conclusies uit.

Ik ben nog steeds geïnteresseerd in uw reactie op de problemen die ik bovenstaand heb vermeld.