Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg


Gast

/ #292

2014-02-26 08:47

Tja als je het eigenrisico afschaft zal de premie gaan stijgen. Dat is de keuze die je hebt.

Voor de minder bedeelde onder ons zijn er mogelijkheden om financiële ondersteuning te krijgen. Als deze juist word gebruikt. Zijn er volgens mijn geen overkomelijke problemen.

Verder is alle huisartsen zorg volledig kosteloos zaken die geregeld zijn in aanvullende verzekering vallen er ook buiten . (Tandarts/fyso etc...) Het eigen risico word voor mensen die chronisch ziek zijn ook nog eens door middel van een extra tegemoetkoming verlaagd.
Maar de meeste mensen en dat constateer ik heel eenvoudig door om me heen te kijken willen graag ruim leven en vergeten daarbij de rekeningen die ze krijgen eenvoudig weg en dan is het inderdaad aan het einde van de maand als die komen hoe moet ik die betalen. Maar het kleding stetje van 400 euro en uit etentje van 200 euro en de auto van 500 euro in de maand dat word even vergeten.

Maar alle kosten dienen betaal te worden en niet alleen het mooi weer spelen . Wel is gekeken naar een dubbeltje op zijn kant. Dan weet waar ik het over heb,