Den Haag PvdA Vrij


Gast

/ #219

2014-02-06 11:03

het wordt de hoogste tijd dat rutte en consorte opstappen , is werkelijk niet meer normaal wat die alelmaal doen , ik heb uitkering van 880,00euro daar moet ik alles van doen , als ik alles betaald heb hou ik precies maar dan moe er niks anders komen 65,00 euro over om te leven dit is niet haalbaar, we zijn nu zover en ik weet zeker dat nederland een derde wereldland wordt, zijn die daar boven in de den haag allemaal gek is er geen pshyhiater die hun kan nakijken , ik ben alleen maar ik heb compassie met de mensen met kinderen met de ouderen die land hebben opgebouwd, ik vind dat wilders president moet worden , hij heeft ook niet in alle punten gelijk , en af en toe vind ik het ook wel grof wat hij zegt, maar hij is open en eerlijk en zegt hoe het zit, is in ieder geval geen draaikont, ik heb vaker op hem gestemd, en heeft heel wat mensen behoed toen in het torentje, hoop dat deze club gauw opdondert ik heb het helemaal gehad, die vaardigt wetten uit die werkelijk kop nog wal raken , en wij mensen moeten maar zien hoe we het t redden , ik vind het maar asociaal zooitje bij elkaar sorry voor mijn uitdrukking maar voel het wel zo .