YES2morrowlandXL

linneke

/ #195

2014-02-01 21:52

#193: -

de organisatoren zijn zelf niet verdraagzaam! als je als buurtbewoner belt om een doorgangsbewijs en bewonerskaart die je niet gekregen hebt dan kan je die met een grote zucht komen halen... op hun bureel aan de camping een hele tijd mogen wachten daarvoor omdat ze telkens wat anders voorrang gaf terwijl het nog geen 2 minuten duurde om mijn bewijs te geven. ze vroeg nogthans direct bij het binnenkomen waarvoor ik kwam en 1 keer de telefoon opnemen kan ik aannemen en 1 chauffeur eerst verder helpen... mij best maar 9 keer eerst wat anders voor laten? nee, ik heb ook wat anders te doen!

of toen ze vorige editie naar de hondenweide kwamen kijken... zagen ze dat er honden waren, draaide zich om en gingen weg en een paar minuten later stonden ze er terug... ze waren duidelijk niet blij dat wij er nog waren en deden van aan het poortje teken met hun hand (net alsof wij obers waren) om even tot bij hun te komen. vooruit dan maar... tuurlijk volgen de honden... 'vragen' ze met een arrogante toon of we van de weide af willen gaan waarop we hebben geantwoord dat ze er gerust op kunnen komen  en dat we gewoon naar de andere kant van de weide zullen gaan en toen deden ze gelijk het poortje open en werden ze onvriendelijk naar de honden omdat ze hun even kwamen besnuffelen... toen moest ik mijn gevaarlijke pitbulls bij houden... maar jaaaa... verdraagzaam zijn hé... dat moet toch kunnen