Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg


Gast

/ #269

2014-01-07 22:08

Het is hemelsschrijnend dat dit zo allemaal moet.
Ikzelf(en vele met mij) moeten rondkomen van een AOW,tje.Heb een chronische longziekte en dus veel medicijnen nodig dus eind januari ben ik al door mijn eigen risico heen en moet ik zomaar ineens 360 euro betalen van een inkomen van 1027 euro per maand.Als ik die rekening voorgeschoteld krijg en ik moet hem betalen dan heb ik in februari en maart geen geld meer om eten te kunnen kopen maar dit vinden ze daar in Den Haag blijkbaar niet zo belangrijk,als ze zelf maar goed te eten hebben maar aan mensen die Nederland groot hebben gemaakt word niet gedacht.Ik kan mezelf hier heel boos over maken want ik weet niet hoe ik dit op moet lossen.Ja,ik weet t wel,schulden maken door b.v. geen huur te betalen en ik daar weer problemen mee krijg want het zal toch opgehoest moeten worden,hoe dan ook.Ik weet niet waar t met Nederland naartoe moet hoor.Er is geen werk te vinden(2 kinderen zonder baan) met een gezin die toch ook moeten eten en er worden maar meer en meer mensen binnen gehaald om hier goedkoop te komen werken,de banen van onze kinderen in te pikken die ook nog eens verplicht 4 sollicitaties in de maand moeten doen,zoniet,geen uitkering.Mensen,mensen,waar moet t heen met ons mooie Nederland.