Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Gast

/ #410 Re: Whoever controls the media, controls the mind (of idiots)

2014-01-07 20:19

#407: Objectief - Whoever controls the media, controls the mind (of idiots)

ik begrijp je frustraties op bepaalde reacties en kan je ook niet helemaal ongelijk geven. Ik had je graag mijn mening willen meedelen als ik mag.

- Eerst en vooral, deze zaak valt niet meer onder de term "vechten" volgens mezelf. Het feit dat men een voorwerp gebruikt heeft bewijst voor mij dat men verder ging dan aan vechten denken.

- Een persoon die een café opent moet volgens mij op voorhand weten dat hij/zij zijn/haar gezin nooit op de eerste plaats kan zetten. De wetgeving voor het openen van een café is volgens mij dan ook veel te lax. Deze mensen hebben nood aan een aangepaste opleiding sociologie. Ik stel me dan ook de vraag of men een café opend om voor zijn/haar gezin te zorgen?!? Er zijn gemakkelijkere manier om je gezin te onderhouden want "brood op tafel zetten" is slecht één aspect van ouderschap.

- Ik stel mij ook de vraag waarom je het eene geval vergelijkt met het andere want ze zijn beide erg verschillend en kunnen volgens mezelf nooit met elkaar vergeleken worden. Deze petitie is het gevolg van een misdaad, dat wat jij verteld heeft plaats gevonden doordat men beelden van een misdaad getoond heeft op het net. Het doet me dan ook sterk vermoeden dat U in de politiek zit, want daar maakt men ook dit soort vergelijkenissen.

Sociale media is toegangkelijk voor iedereen! We hebben nog een lange weg af te leggen en moeten leren uit onze fouten, maar ik vind het erg mooi dat mensen hier hun hart kunnen luchten en hun mening mogen vertellen, hoe dom het soms ook in onze oren mag klinken. Er is nog teveel verbaal sencuur in de wereld, ook in België. Iedereen heeft recht op een mening, zij, gij en ik ook. Bedankt om je mening te delen.