Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Objectief

/ #407 Whoever controls the media, controls the mind (of idiots)

2014-01-07 19:05

Feit is dat, op een 20-tal mensen na, er NIEMAND hier aanwezig was in dat café die avond... Denken JULIE ook wel eens na over de gevolgen van jullie daden?
Dat Claudio niet had moeten sterven, daar sta ik volledig achter! En hoewel ik beide kanten van het verhaal gehoord heb was ik er zelf ook niet bij en wil ik er daarom verder ook geen uitspraken over doen... In tegenstellig tot jullie.
Feit is ook dat de familie van Claudio ook niet aanwezig was en ook zij kunnen jullie de juiste omstandigheden (op enkele onderzochte feiten na) NIET vertellen. Claudio is niet meer wakker geworden, wat wil zeggen dat al jullie beweringen op speculaties gebaseerd zijn.
Het is niet omdat jullie, door jullie verdriet en kwaadheid, een schuldige zoeken voor de dood van jullie vriend/zoon/broer, dat jullie nog iemand anders zijn leven moeten proberen te verwoesten. Leest hier iemand de krant? Er is door de absurde kracht van de media een juwelier in Hasselt compleet onterecht beschuldigd van zware verkeersagressie omdat één of ander idioot de verdachte auto voor zijn zaak had zien staan. En iedereen die jammer genoeg beïnvloedbaar is door de media was hier gewoon mee weg. De man werd bedreigd, uitgescholden op straat... Mooi voorbeeld is dit om eens een ander licht te schijnen op deze petitie!
Wie weet hier dat die cafébaas niets heeft gedaan om Claudio te helpen? Is hij jullie dat vol trots komen vertellen? Ik dacht het niet! Dus zonder enig bewijs gaan jullie deze man zijn leven verwoesten, zijn inkomen afpakken? Hebben jullie er al eens over nagedacht dat deze man mogelijk kinderen heeft die hij te eten moet geven? Stel je dat eens voor, in plaats van mensen zich te laten voorstellen hoe het zou zijn in Claudio zijn plaats te staan! En al die andere mensen die zogezegd meegevochten hebben, wie heeft jullie dat verteld?
Feit is ook dat ambulances niet zomaar ronddwalen in het midden van de nacht, op zoek naar slachtoffers van zinloos geweld! Hieruit zouden jullie toch best kunnen afleiden dat de hulpdiensten verwittigd werden..
Een laatste feit: vechten doe je niet alleen...
Think before you act!