Toko Mee Sin moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Daar zou deze belegger eens over moeten nadenken
Toko Mee Sin moet blijven
Moet zeker blijven. Waar moet ik anders die overheerlijke zelfgemaakte Sambal Badjak Extra halen. 40 jaar goed geweest voor de huur. En dan nu, zoek maar een andere plaats. Weer een vertrouwd gezicht weg uit Hilversum. http://www.kroonenberg.nl/nl/projecten jullie maken een GROTE fout.
De eigenaar en het personeel zijn heel kundig en zeer vriendelijk!
Toen mijn moeder, die er wekelijk kwam, dan ook overleed, was de eigenaar echt aangedaan!
Je bouwt toch een contact op in de loop van de loop der jaren!
Het is een winkel met een bijzonder groot assortiment, álles wat je nodig zou kúnnen hebben, dat kan je daar, met vakkundig advies vinden!
Een schande als dit bedrijf zou moeten vertrekken!!!
Want niet alleen wij indo's, maar ook andere bevolkingsgroepen zullen deze winkel missen!!!
Dus op de barrikade, Toko Mee Sin móét blijven!!!
Een heel bijzonder winkeltje dat nog wat kleur aan het saaie Hilversum geeft, waar inmiddels al veel teveel van hetzelfde is! Als ik al eens een voet in dat ''Hof'' zet, dan is het om even bij de Toko binnen te lopen en de kruiden-geuren op te snuiven, die je meestal al van verre tegemoet komen. Even een exotische ervaring tussen alle ''ketens'' in de onpersoonlijke ''Mediastad''.
Al jaren vind ik hier mijn (zeer betaalbare) bijzondere theesoorten en vind er vaak een cadeautje voor iemand.
Het is authentiek, het is zelfs cultuur en we weten allemaal, dat dat niet meer mág in Hilversum!
Toko Mee Sin moet niet weg; het verdient zelfs een onderscheiding!
Een welkome verademing in het Hilvertshof
Moeten deze hardwerkende mensen dan verdwijnen voor de zoveelste onbeduidende " mode " winkel, die na 3 maanden toch alweer weg gaat vanwege te weinig omzet en teveel " mode " geletareerde winkels op een te klein oppervlak
Schande, een mooi winkelcentrum is juist heel aantrekkelijk door een zo grote diversiteit aan soorten winkel
Een ding weet ik zeker: als Toko Mee Sin verdwijnt uit Hilvertshof zal ik nooit meer in dit winkelcentrum komen.
Er zijn nu al zo veel goede winkels weg dat ik niet meer de moeite zal nemen om naar Hilvertshof te gaan.
Beter in omliggende woonplaatsen boodschappen doen.
Toko Mee Sin is de enige reden dat ik nog in Hivertshof kom.
Juist het ongewijzigde uiterlijk van de winkel maakt het zo authentiek. Als Mee Sin verdwijnt hoef ik ook nooit meer de Hilvertshof in. Er is daar niets dat elders in prettiger omgeving niet te krijgen is.
Re: Re:
Het is een schande!
| This discussion has been closed. |