TEGEN de prijswijziging van de KNHS 2016
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Zo jaag je als bond je leden de tent uit.
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe bond
Het werk van de KNHS wordt steeds eenvoudiger door gebruik van internet en computers. Geen handmatig registratie van de wedstrijden en de leden moeten zelf gegevens invoeren voor de startpassen. Normaal gesproken zouden de prijzen dan omlaag moeten gaan. Echter de prijzen stijgen alleen maar en ze proberen het te verkopen alsof het gunstiger voor ons is.
In ons geval niet. Met 5 startkaarten moet ik meer betalen. Dus zelfs met de geweldige staffel korting wordt het duurder.
Waarom kan de KNHS dit niet leuk houden voor de gewone mensen. Het hoeft toch niet zo duur te zijn.
Prijzen van startkaarten voor een maand of week zijn belachelijk. Ik vraag me af hoevaak daar gebruik van gemaakt gaat worden. Ook de gezins korting is ver gezocht. Er zullen niet veel zijn die daar gebruik van maken.
Hoezo monopolie. Verbouwingskosten van het nieuwe knhs centrum ophalen?
Machtspositie knhs
Hier thuis inmiddels de startpassen voor het komende jaar afgemeld! Plezier vergaat ons door alle belachelijke prijzen en kiezen er daarvoor niet meer te starten! Plezier was toch al steeds minder helaas... Echter lijkt knhs andere zaken belangrijker te vinden dan een amateurruiter die voor plezier wedstrijden start.
,dat je het blad zo ongeveer nog steeds betaald. Je zult toch maar de luxe hebben om twee of meer paarden te mogen/kunnen starten. Nou dan zul je wel poen genoeg hebben, dus voor die mensen financieel toch echt wel een behoorlijke stijging in de kosten. En dat in een tijd waar ik op mijn allereerste wedstrijd sinds jaren... Afgelopen week 20 euro startgeld moest betalen voor niveau B.
Voor hobby/sport 2 paarden uitbrengen maar nee hoor knhs is alleen voor de Elite ofzo kom op hey!!
Re:
Het is toch juist voor degene die meerdere uitbrengen goedkope? Nu betaal je 1x een start licentie en mag je starten wat je wil. Voor de individuele sporters wordt het allwen onbetaalbaar.
| This discussion has been closed. |