tegen-sluiting-the-oh
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Onze thuis , onze tempel , onze levenswijze .
A2B
This comment has been removed by the person who wrote it.
Onderwerp
The Oh! WILL NEVER DIE!! The Oh mag nie sluiten! & da gaan WE allemaal bewijzen!!
ze zouden beter keer in langestraat goan zeveren!
mvg Hannes
Uitlaatklep voor mijn vrienden!
Aangezien The Oh gesloten wordt omwille van het drugsgebruik van de bezoekers, zijn jullie het zelf die hadden kunnen voorkomen dat The Oh gesloten zou worden, namelijk door geen drugs te gebruiken. Wie zelf tegen de muur wil rennen, moet zijn eigen buil dragen.
Re:
ach ja want der zijn een paar domme gasten die da pakken dus iederreen die daar zit pakt
doe die kleppen van u ogen en stop mee te iederreen die daar komt over de zelfde kam te scheren
he zou beter zelf is naar daar gaan en en kijken
Re: Re:
#46: - Re: ach ja want der zijn een paar domme gasten die da pakken dus iederreen die daar zit pakt
doe die kleppen van u ogen en stop mee te iederreen die daar komt over de zelfde kam te scheren
he zou beter zelf is naar daar gaan en en kijken
Waarmee u zegt te weten dat ik daar nooit ben geweest? Wie heb ik over welke kam geschoren? Zeg en schrijf wat u weet, niet wat u denkt te mogen aannemen.
Ik heb gezegd dat bezoekers drugs gebruik(t)en en dat het dus aan die bezoekers te wijten is dat de tent gesloten gesloten wordt. Zodat u weet wie u het bedankbriefje mag sturen.
| This discussion has been closed. |