STOP project Buytenland nu!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Vergeet niet dat boeren ook zwaar gesubsidiëerd worden. Een beetje zielig doen is daarom niet op z'n plaats.
Gesubsidiëerd???????????
Als ik jou was zou ik m'n bronnen maar eens checken, want die zijn niet goed.
Er is hier ZEKER géén sprake van subsidies! En het gaat niet om zielig doen, het gaat om het behoud van de polders en tegen de verspilling van belastinggeld etc. etc.
Deel het alstublieft met vrienden en teken protest aan!
Waar moeten dan lekker gaan fietsen
en tegelijk genieten van alles wat
groeit en bloeit?
Annie Lagendijk
Hou vol wij steunen u.
Re: Re:
Dat is pak'ehm beet 11000 euro per boer, een schijntje in vergelijking met wat wij aan heel veel zielige en werk-allergisch Nederlanders, Provincies, milieuclubs, dwaze onderzoeken en last but not least: natuurplannen verd*nderen. Zolang wij ruimte geven aan deze idioterie blijft de geldkraan openstaan en blijven de écht zwaar gesubsidieerde project gewoon bestaan. Verman jezelf, gebruik je gezond verstand wat je van je ouders hebt gekregen en teken de petitie maar. Dan praten we verder nergens meer over goed? ;)
Re: Re:
het gaat niet alleen om te boeren(die trouwens niet zielig lopen te doen,maar ook al eeuwenlang hardwerkende mensen zijn;met of zonder subsidie;beetje kortzichtig om een dergelijk commentaar te geven)maar voor behoud van natuurgebied waar we al zo weing van hebben én geldverspilling;dat geld kunnen ze beter aan de zorg besteden(kwestie van prioriteiten stellen)waar een schreeuwend behoefte hier aan is
Juist het groen verzuipen.
Wor eens wakker zou ik zegge
| This discussion has been closed. |