STOP project Buytenland nu!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
die gekte moet direct stoppen vandaar mijn steun
ik wens jullie veel strekte.
mark B
IK wou even reageren op alle reacties , ik ben blij als ik zie dat een hoop mensen dezelfde wens hebben voor 2014 .. DAt het plan van buytenland van tafel gaat en dat alles weer normaal word en dat alle mensen die keihard werken in eerste instantie marielle en sharona ... Als het zou lukken om het van tafel te krijgen weet ik twee mensen die genomineerd mogen worden voor een lintje . Want vergeet niet dat als het doorgaat we ook met ongedierte van muggen , muizen en ratten gaan hard toenemen en wat denk u van het grondwater aan de andere kant van de dijk .......
Dus mobiliseer iedereen en zorg dat uw handtekening of op internet komt of geef uw handtekening aan de mensen die hem komen halen ...
Dus mensen laat ons niet in de steek en KOM MET UW HANDTEKENING , WANT DIT IS VOOR ONZE BOEREN VAN
LEVENSBELANG ,,,,,,,,,, TEKEN DIE PETITIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LAAT ZIEN DAT DE MENSEN ACHTER DE BOEREN STAAN !!!!
Henk de Deken
Schulz
Minister Schulz zou eens goed haar werk moeten gaan doen!
Kom toch op zeg, hoe kan je zo'n plan door laten gaan???
De tijd waarin deze plannen zijn gemaakt (12 jaar geleden) was een tijd van economische welvaart, daar is nu niet bepaald van te spreken. De tijden zijn veranderd en ook de plannen zullen moeten veranderen.
De provincie zet zichzelf zo erg voor lul als ze blijven weigeren om het plan te wijzigen/van tafel te vegen. Wat een eikels, GA EENS JE BOERENVERSTAND GEBRUIKEN PROVINCIE EN SCHULZ!!!!!!
Helaas is dat niet alleen in de politiek maar ook in de maatschappij steeds mee zichtbaar. Zonde van dit mooie gebied, bij ons in de Liemers kampen we met hetzelfde probleem, jaren geleden is er een tunnel geboord voor de Betuwelijn nu wordt dit bijzondere gebied doorsneden door de A15 MET TOLHEFFING, belachelijk !
zijn al verwoest laat deze a.u.b.bestaan.laten ze die miljoenen besteden voor onderhoud aan bestaande rekreatie want als het er eenmaal is wordt er niets meer aan gedaan
De natuur heeft al zoveel aandacht !
Genoeg is genoeg!
| This discussion has been closed. |