STOP project Buytenland nu!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Succes
Bovendien boerenland is ook natuur zeker als de boer zich inspant vor alles wat left en groeit op zijn gebied.
Ik heb de hongerwinter in Amsterdam overleefd dank zij een geboren Rhooner. Vandaar mijn steu\n aan de petitie.
Ik ken deze polder niet. Ik ken wel de wijze van "besluitvorming". Al 40 jaar lang is de Wijkermeerpolder (tussen Beverwijk (inmiddels bekend van de Zwarte Markt) en Assendelft (ongewenst ingelijfd bij Zaanstad) onderwerp van plannenmakerij.
Haven, water, recreatie, bos , woningbouw etc. Beleidsplannen wisselen met de jaren.
Er is nog een stukje polder over in dichtbevolkt gebied. En omdat dat de boeren dat gratis beheren zijn er veel burgers en buitenlui die daarvan kunnen genieten.
Polderkinderen, groot respect voor jullie aktie voor jullie polder! Succes!
Jan Brokken
Landbouwgrond wordt immers wereldwijd steeds schaarser bij een gelijktijdig (helaas) onophoudbaar 'exploderende' wereldbevolking!
Tegen de domme 'boekhoudkunde' van nu
Maar ze halen ze liever verder weg kan een transporteur er een paar centen aan verdienen
zit zeker bij de goede partei "ons kent ons"
Anders slaat de zee een keer genadeloos toe.
Het is onzinnig omdat in andere vormen te veanderen. Landbouw/tuinbouw is ook natuur.
This comment has been removed by the person who wrote it.
En geen dwaas besluit van de politiek.
| This discussion has been closed. |
Omslag