STOP project Buytenland nu!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Onderwerp
Boycot 'groene energie' en al helemaal van Eneco!
Weer "bestuurders"die belasting geld verspillen en daar nooit hoofdelijk aansprakelijk voor gesteld worden.
Boeren ondernemers wegjagen
Prachtige gronden, met hardwerkende boeren...
gewoon in de bijstand. En maar zeuren...over werk en inkomen. Over ons 'mooie land' achter de duinen waar onze voorouder voor gevochten hebben.
Ik vind het diep triest.
S.v.Gent
Sterkte en succes met jullie strijd voor het behoud van een prachtig gebied. Ik wandel er vaak en geniet van de schitterende omgeving, met de prachtige details. Het zou zonde zijn als dit alles verdwijnt onder een kunstmatig aangelegde watervlakte. Water genoeg in de omgeving, mooi akkerlandschap met allerlei oude details is schaars en zou daarom zuinig bewaard moeten worden. Ik juich het toe als op onderdelen het gebied nog wat voetganger-vriendelijker wordt, maar daar helpt een waterplas wat mij betreft niet bij. Verder mijn welgemeende steun aan hardwerkende boeren, die hun levenswerk op zinloze wijze vernietigd zien worden. Nergens goed voor! Jaco Stam
Van alle landschappen in Nederland worden juist de zo landseigen polders door onze verstadste bestuurders het minst gewaardeerd. Integendeel, die kwetsbare landschappen vormen voortdurend het sluitstuk als er weer gebouwd of een weg dan wel spoor aangelegd moet worden. Nepnatuur is net zo erg! Laat 'Rhoon' met rust en compenseer nabij de Maasvlakte zelf, met duin en bos dat ook nog eens de lucht helpt zuiveren.
Project Buytenland
Ook de politiek laat het afweten.
Success met de petitie, Oud Poortugaaler.
De polder is groen, een koe in de wei is gewoon natuur. Behoud dit in IJsselmonde en onze gemeente unieke polderlandschap. Rekreatie kan nu al, met wat fiets- en wandelpaden erbij is dit voor iedereen toegankelijk en kan iedereen genieten van dit prachtige landschap met zijn unieke dijklinten!
| This discussion has been closed. |