Steun Hessel Wiegman
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Er zou meer moeten gebeuren aan de verantwoordelijkheid op het vlak van de *ethische commissie ( dierenartsen) Vermoedelijk nu niet aan de orde. Dierenopvang kunnen daarom dingen doen die niet door de beugel gaan. Zoals zieke zeehonden na 2 dagen weer terug de natuur in zetten. Mensen zoals Hessel gaan dan zelf de dieren redden. *Wat onze plicht is! 2 punten die juridisch aan te pakken zijn.
Zoals ik het zie is dit kinder zinnigheid van bepaalde mensen om hem een hak te zetten.
Zeehonden kijken niet of er een gouden badkraan is en kleuren tv aan de wand. Als ze verzorgd worden en zich veilig voelen is het voor hun genoeg.
Ik vind het heel spijtig dat dit moest plaatsvinden.
Notabene met Pieterburen erbij die zels zieke zeehondjes na 3 dagen weer terug zette.
Ik ben zelf inpieterburen geweest daar kijkt ook niet alles even fris!
Waar zijn de zeehonden het dichtst bij hun natuurlijke omgeving .Ja zeker op de eilanden .En als zo'n eiland als Terschelling ook nog een persoon heeft als Hessel .Die al 50 jaar zijn ziel en zaligheid in de zeehonden steekt .wees blij dat er nog zulke mensen zijn .Hessel diep respect voor wat je doet en wat je hoop ik. nog zal doen .
Zeer trieste geschiedenis en zielige vertoning Ook voor de zeehondjes die zijn weggehaald. Hessel is een betrouwbare persoon en verdient alle steun die hij kan krijgen.
gewoon doorgaan Hessel, laat je niet klein krijgen.....
| This discussion has been closed. |