Sandra gonzalez
Neem contact op met de schrijver van de petitie
waarmee de laatste aflevering gestopt is.dat we een vervolg kunnen zien , want niet iedereen verstaat frans en het is moeilijk te volgen als op ze RTL al 2 jaar verder zijn.
geef onze serie terug aub ben een zeer grote fan en volg dit al jaren ben zo niet in me doen
Mooi en medogenloos MOET terugkomen!!!!!
Geef onze serie terug!!!
aub zo snel mogelijk terug op de vlaamse televisie !!!!
Een schande is het ja
Schandalig is het na zoveel jaren , zo 'ineens ' stoppen
Mee eens met alle reacties...het is gewoon een schande van vijf tv...wij kijken ook geen seconde langer naar die zender!!
En idd,op de franse zender geven ze het nog maar die overpraten de stemmen van de acteurs met hun frans gebrabbel wat op niks trekt!! Bahh...en zonder geluid is geen optie want er is geen nederlandse tekst...
Via satteliet tv kan je de nederlandse zender rtl8 krijgen en kan je het wel nog volgen...ze staan daar een aantal afleveringen verder maar is beter dan niks...
Ikzelf heb hier ook een petitie onder de titel..mooi en meedogenloos moet op de belgische televisie blijven...
Hopelijk kunnen we onze handtekeningen samen voegen en naar alle vlaamse zenders sturen,en hopelijk is er dan tenminste ééntje die mooi en meedogenloos weer wil uitzenden...
Ja en zoals ik ook vaak deed,stiekem al verder gaan kijken door volgende afleveringen te gaan huren...zo benieuwd was ik soms voor het vervolg haha...het moet gewoon terug komen
Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik niet wil dat ze stoppen met het uitzenden van Mooi en meedogenloos (B&B).
The Bold and the beautiful moet op tv blijven en meer niet.Ik kijk al van af het begin .
Ben een grote fan ervan en wil dat dit terug op het scherm komt.
Re: Re:
Vind ik ook is echt jammer dat ze dat zo plots weg nemen en dan van alles herhalen. Zo als the nany sex and the city en friends en het ergste is dan nog dat ze sex and the city twee maal derde per dag uit zenden en weer her taling van de dingen des levens ook weer herhaling pffff niet te doen gewoon. Mooi en meedogenloos moet gewoon terug komen
We missing Bold and the Beautiful!!
Pffff waarom moeten ze dit van de zender halen?!
ik teken deze petitie, waar is ons recht nog om zelf de keuze te maken naar wat wij kijken?!!
Schroyen Jessica
| This discussion has been closed. |
done !!!!!!!