Sandra gonzalez

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sandra gonzalez.


Gast

#51

2015-05-19 11:18

done !!!!!!!


Gast

#52

2015-05-19 14:47

Van in de beginperiode trouwe kijkster, nu wordt het afgevoerd, hoogstwaarschijnlijk wegens het kostenplaatje, en idd, opnieuw, en opnieuw altijd die herhalingen, wij hebben massaal afgehaakt bij Vijf !

Gast

#53

2015-05-19 15:22

ik ben een grote fan van mooi en meedogenloos, en ik zou graag willen dat de serie terug op de vlaamse zender komt en verdergaat
waarmee de laatste aflevering gestopt is.dat we een vervolg kunnen zien , want niet iedereen verstaat frans en het is moeilijk te volgen als op ze RTL al 2 jaar verder zijn.
verdrietig

#54

2015-05-19 16:24

geef onze serie terug aub ben een zeer grote fan en volg dit al jaren ben zo niet in me doen 


Gast

#55

2015-05-19 20:58

Mooi en medogenloos MOET terugkomen!!!!!


Gast

#56

2015-05-19 20:59

Geef onze serie terug!!!

mis het

#57

2015-05-20 08:27

aub zo snel mogelijk terug op de vlaamse televisie !!!! 


Gast

#58

2015-05-20 14:06

ben kijker van het eerste uur.......laat mij dan ook kijker blijven tot het laatste uur ......

Gast

#59

2015-05-20 18:19

Iets dat je 25 jaar volgt kunnen ze zomaar niet afnemen met een vals opdracht dat ze jongeren willen aantrekken, is een serie voor alle leeftijden !

Gast

#60

2015-05-20 18:47

Ons programma wat wij fans al jaren kijken moet op de Belgische zender te zien zijn , er mag ook rekening gehouden worden met de fans van mooi en medogenloos .
Pppfff

#61

2015-05-20 20:10

Een schande is het ja


Gast

#62

2015-05-20 20:25

in het rusthuis blijven de mensen speciaal op hun kamer eten zodat ze geen enkele aflevering zouden missen ,,,,,,,,,en zijn nu door het dulle heen omdat ze hun programma niet meer terug vinden !!!!!!

Gast

#63

2015-05-21 06:00

Mooi en meedogenloos moet blijven !
Schandalig is het na zoveel jaren , zo 'ineens ' stoppen
vanzeir kim

#64

2015-05-21 06:59

Mee eens met alle reacties...het is gewoon een schande van vijf tv...wij kijken ook geen seconde langer naar die zender!!

En idd,op de franse zender geven ze het nog maar die overpraten de stemmen van de acteurs met hun frans gebrabbel wat op niks trekt!! Bahh...en zonder geluid is geen optie want er is geen nederlandse tekst...

Via satteliet tv kan je de nederlandse zender rtl8 krijgen en kan je het wel nog volgen...ze staan daar een aantal afleveringen verder maar is beter dan niks...

Ikzelf heb hier ook een petitie onder de titel..mooi en meedogenloos moet op de belgische televisie blijven...

Hopelijk kunnen we onze handtekeningen samen voegen en naar alle vlaamse zenders sturen,en hopelijk is er dan tenminste ééntje die mooi en meedogenloos weer wil uitzenden...

 


Gast

#65

2015-05-21 11:06

Het is inderdaad schandalig dat ze onze serie zomaar afvoeren. Vijf TV wil verjongen! Dan zetten ze de Nanny maar in de plaats. Daar kijkt de jeugd zeker naar. Is het aanbod voor de jongeren niet groot genoeg? Maar zeg nu zelf voor ons 'ouderen' is er toch niks meer op tv.Wij betalen nochtans ook. Dan kies ik nog liever voor betaaltv waar ze wel mooi en meedogenloos uitzenden. In ieder geval, vijfTV is voor mij voor altijd afgeschreven!

Gast

#66

2015-05-21 11:24

na zoveel jaren gekeken te hebben naar deze serie en nu opeens stoppen..ik wil de reeks terug kijkers genoeg ook deze die deze serie opnemen en later bekijken

Anonymous

#67

2015-05-21 11:57

Ja en zoals ik ook vaak deed,stiekem al verder gaan kijken door volgende afleveringen te gaan huren...zo benieuwd was ik soms voor het vervolg haha...het moet gewoon terug komen


Gast

#68

2015-05-21 14:52

Schandalig als je je favoriete serie jaren volgt om ze dan zo abrupt te zien stopzetten op Vijf. Niet te geloven!

Gast

#69

2015-05-21 14:56

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik niet wil dat ze stoppen met het uitzenden van Mooi en meedogenloos (B&B).
The Bold and the beautiful moet op tv blijven en meer niet.Ik kijk al van af het begin .
Ben een grote fan ervan en wil dat dit terug op het scherm komt.

kate
Gast

#70 Re: Re:

2015-05-21 16:31

Kate  

 Vind ik ook is echt jammer dat ze dat zo plots weg nemen en dan van alles herhalen. Zo als the nany sex and the city en friends en het ergste is dan nog dat ze sex and the city twee maal derde per dag uit zenden en weer her taling van de dingen des levens ook weer herhaling pffff niet te doen gewoon. Mooi en meedogenloos moet gewoon terug komen


Gast

#71 Re:

2015-05-21 19:40

#1: -  

 Mooi en meedogenloos moet weer uitgezonden worden

 


Gast

#72

2015-05-22 07:08

Net als iedereen hier vond ik het niet kunnen dat ze er zomaar mee stoppen op vijf tv. Ik kijk al bijna 20 jaar dagelijks naar de serie. Het wordt een beetje een verslaving, maar wel een leuke. Hoeveel mensen kijken er wel niet naar familie of thuis!? Voor hun zou het toch ook ondenkbaar zijn als de zender beslist om ermee te stoppen en het nergens anders meer wordt getoond. Het is wel een Amerikaanse serie maar met zeer veel fans over de hele wereld. En dit te vervangen door de zoveelste herhaling van de nanny? Kan moeilijk bedenken dat die meer kijkcijfers opleverd. Kijkcijfers... daar gaat het toch om bij de televisie makers. Of niet soms? Ben ervan overtuigd dat de kijkcijfers voor mooi en meedogenloos hoog waren en terug zullen zijn als ze het terug zullen uitzenden. Ik duim alvast en hoop dat ze zich bedenken of dat een andere Vlaamse zender de waarde ervan inziet.

Gast

#73 Re: We missing the Bold and the Beautiful!!

2015-05-22 10:06

#1: -  

 


Gast

#74 We missing Bold and the Beautiful!!

2015-05-22 10:07

#51: -  

 Pffff waarom moeten ze dit van de zender halen?!

ik teken deze petitie, waar is ons recht nog om zelf de keuze te maken naar wat wij kijken?!!

Schroyen Jessica


Gast

#75

2015-05-22 14:05

Ik ben zelf "maar" 28jaar, wat dus nog bij "de jongeren" mag behoren... awel ik heb de nanny, en friends al 10x vant begin tot eind gezien... elk jaar opnieuw herhalingen... ma mooi en meedogenloos, iet dak zie zodra de klein slaapt pakke ze me zomaar af???? Ksnap et totaal ni! Jongeren kijken nu ook naar Thuis e... echt Vijf-tv, doet u werk en breng et terug want ik zen vree lastig... net nu et spannend was... en dan wilk terug kunnen zien waar we gestopt zijn e!!!!