Red Lunchroom Het Monument
Petitie Red Lunchroom Het Monument Terugtrekken?
Het monument hoort gewoon bij de Afsluitdijk!
monument afsluitdijk
als alex er zelf niet meer achter staat, heeft het geen zin meer om tegen beter weten in door te gaan lijkt me.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Red lunchroom Het Monument op de afsluitdijk
Door gaan !!wij komen hier al jaren vanuit Delfzijl naar Schoorl met vakantie zo iets unieks en nostalgisch moet zo behouden blijven .
Red monument Lunchroom Afsluitdijk
Gewoon doorgaan, dan wil een andere uitbater het vast wel gaan doen!
Re:
Dank; dat is ook wat ik wil:-) Alleen we moeten wel iets kunnen bereiken🌷
Re: Red lunchroom Het Monument op de afsluitdijk
Re: Red monument Lunchroom Afsluitdijk
#9: Irene Ellermeijer - Red monument Lunchroom Afsluitdijk
Dat is juist het probleem: Rijkswaterstaat wil het zo anders maken,
dat er van oorspronkelijke structuur & geschiedenis niets meer over is en
het "een soort van wegrestaurant" wordt...
Re:
Super dank en ben het daar helemaal mee eens! Hoe meer handtekeningen hoe meer macht je hebt inderdaad, dus ik ga wel door heb ik inmiddels besloten! Zie wel hoe ver we komen, en als we de Tweede Kamer niet redden ga ik het inderdaad aan de minister aanbieden. Weet alleen niet hoe serieus zij het gaat nemen, als er niet echt veel handtekeningen zijn, maar we krijgen veel media attentie, dat helpt!
Politiek
Helaas hebben we dit met z'n allen gedaan door toch maar weer stompzinnig op de VVD te stemmen. Zo zit die club nou eenmaal in elkaar. Die zorgt goed voor z'n vrienden. Zie hoe Tamara met Sywert een een-tweetje op de mat legde.
Nu inmiddels alle topambtenaren VVD-ers zijn kunnen ze doen waar ze zin in hebben. Over een jaar of wat denken we hier nog eens aan terug en zullen we zien welke grote jongen daar de boel verpest heeft.
Re:
Het monument staat waar het laatste gat gedicht werd.
Aan de noordhollandse kant en de gemeente aan die zijde heeft helaas ook weinig op met monumenten en historie(hollandskroon)