Red Lunchroom Het Monument

Red Lunchroom Het Monument / Mededelingen / Petitie Red Lunchroom Het Monument Terugtrekken? / Opmerkingen


Gast

#1

2021-04-06 10:43

Ja het blijkt maar weer dat NL corrupt is.

Gast

#2

2021-04-06 10:47

Het monument hoort gewoon bij de Afsluitdijk! 


Gast

#3

2021-04-06 11:12

Laat je niet sturen maar doe waarvoor je dit begonnen bent! Houd de petitie on-line!

Gast

#4

2021-04-06 11:24

Het monument moet blijven. Het is geschiedenis, daar mag je niet aankomen.

Gast

#5 monument afsluitdijk

2021-04-06 11:36

als alex er zelf niet meer achter staat, heeft het geen zin meer om tegen beter weten in door te  gaan lijkt me.


Gast

#6 Re: Helemaal mee eens

2021-04-06 12:16

#4: -  

 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2021-04-06 12:35


Noordborg

#8 Red lunchroom Het Monument op de afsluitdijk

2021-04-06 12:38

Door gaan !!wij komen hier al jaren vanuit Delfzijl naar Schoorl met vakantie zo iets unieks en nostalgisch moet zo behouden blijven .

Irene Ellermeijer

#9 Red monument Lunchroom Afsluitdijk

2021-04-06 14:04

Gewoon doorgaan, dan wil een andere uitbater het vast wel gaan doen!


Gast

#10 Re:

2021-04-06 15:25

#3: -  

 Dank; dat is ook wat ik wil:-) Alleen we moeten wel iets kunnen bereiken🌷


Gast

#11

2021-04-07 08:18

Ik heb de petitie getekend om juist die redenen die u aangeeft, ja het is een monument en als zodanig staat het volgens mij ook beschreven. Naar mijn mening mogen (rijks)monumenten niet zo maar af worden gebroken en vervangen voor een moderne(re) versie wat voldoet aan de huidige tijd van lelijkheid, daarvoor moet er via rijksmonumentenzorg toestemming worden aangevraagd en waarschijnlijkheid binnen het bestemmingsplan aanpassingen worden gemaakt via een inspraakprocedure en dan nog tot aan de Raad van State een procedure worden gestart ,althans dat is m.i. bij wet vastgelegd. Waarom zou een Rijkswaterstaat dit allemaal mogen overslaan en de "gewone" burger zich hier aan moeten houden? Volgens mij staat het monument precies op het midden van de afsluitdijk en hebben de provincies Friesland en Noord-Holland hierin een grote stem om Rijkswaterstaat te "overrulen"........? Wat de petitie betreft, deze kan ook aan de 1e en 2e kamer worden overhandigt en aan de demissionair minister van Rijkswaterstaat etc. worden overhandigt, de minister is m.i. volgens de WOB verplicht deze aan te nemen en in behandeling te nemen. NB. Ik ken vele "monumenten|" die zeker qua lelijkheid, overbodigheid en maatschappelijke incorrectheid aan vervanging c.q. vernietiging toe zijn maar daar hoort het monument op de afsluitdijk zeker niet onder. Finy Schreuder ps. misschien dat ik een hoop "nonsens" neer zet maar het is wel wat ik voel.

Gast

#12 Re:

2021-04-09 09:29

#3: -  

 Dank je wel!

Marion Baumgarten

#13 Re: Red lunchroom Het Monument op de afsluitdijk

2021-04-09 13:27

Marion Baumgarten

#14 Re: Red monument Lunchroom Afsluitdijk

2021-04-09 13:31

#9: Irene Ellermeijer - Red monument Lunchroom Afsluitdijk 

 Dat is juist het probleem: Rijkswaterstaat wil het zo anders maken, 

dat er van oorspronkelijke structuur & geschiedenis niets meer over is en

het "een soort van wegrestaurant" wordt...

Marion Baumgarten

#15 Re:

2021-04-13 20:54

#11: -  

 Super dank en ben het daar helemaal mee eens! Hoe meer handtekeningen hoe meer macht je hebt inderdaad, dus ik ga wel door heb ik inmiddels besloten! Zie wel hoe ver we komen, en als we de Tweede Kamer niet redden ga ik het inderdaad aan de minister aanbieden. Weet alleen niet hoe serieus zij het gaat nemen, als er niet echt veel handtekeningen zijn, maar we krijgen veel media attentie, dat helpt!

 


Anonymous

#16

2021-04-21 15:08

De petitie krijgt helaas op dit moment niet voldoende aandacht om door te gaan! Als er hier iemand is, die kan spreken voor de Lunchroom, zodat we aan een talkshow kunnen deelnemen, neem dan aub contact met mij op. Anders bereiken wij het vereiste doel (40,000 handtekeningen) om dit op agenda 2e Kamer te kunnen plaatsen niet, en wint helaas Rijkswaterstaat:-) Heeft nog steeds niemand zich dit weekend gemeld, dan moet ik de petitie helaas stop zetten. Alvast dank!🌷
BigJack

#17 Politiek

2021-06-03 17:04

Helaas hebben we dit met z'n allen gedaan door toch maar weer stompzinnig op de VVD te stemmen. Zo zit die club nou eenmaal in elkaar. Die zorgt goed voor z'n vrienden. Zie hoe Tamara met Sywert een een-tweetje op de mat legde.

Nu inmiddels alle topambtenaren VVD-ers zijn kunnen ze doen waar ze zin in hebben. Over een jaar of wat denken we hier nog eens aan terug en zullen we zien welke grote jongen daar de boel verpest heeft.


Gast

#18 Re:

2021-06-03 21:46

#11: -  

 Het monument staat waar het laatste gat gedicht werd.

Aan de noordhollandse kant en de gemeente aan die zijde heeft helaas ook weinig op met monumenten en historie(hollandskroon)

 

 

 

 

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...