Tegen het huidige parkeerbeleid Blankenberge
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Aan de haven, kant vuurtoren, is géén plaats voorzien voor de bewoners. En er zijn ook geen garages. Buiten het seizoen (zeker juni en september) planten de toeristen hun auto hier vast van zondagavond tot zaterdagmorgen ( niet betalend) en in het weekend, dagjestoeristen. Wij als vaste bewoners die hier belastingen betalen hebben hier geen rechten!
Ik deel de mening van allen. Zelfde probleem in de Vredelaan. Zogezegd een zone met bewonerskaarten. Echter waar zijn de borden die dat aanduiden?
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: geen stemmer
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: geen stemmer
ik ben het beu een half uur rond te rijden vooraleer ik een plaats gevonden heb!!
Beter is parkeren in de betalende zone enkel voor bewoners
Toeristen verplichten parkeren op de openbare parkings
(Kan tegen een gereduceerd tarief dan)
Rand parkings aanleggen met gratis pendel bussen
Vredelaan voor bewoners
Graag zou ik de vredelaan parkeren enkel voor bewoners willen ingevoerd zien,
wat een probleem telkens in het seizoen voor de lokale inwoners om in eigen wijk je auto kwijt te kunnen, toeristen horen hier niet thuis ,
deze moeten gestimuleerd worden op de nieuwe parking aan het station te parkeren ipv te komen vechten voor een gratis plaatsje in de vredelaan
Plaats eventueel nog een extra zebrapad naar het achterpoortje van de middelbare school voor alle ouders die daar hun kind oppikken op deze drukke baan waar 30 per uur een utopie lijkt te zijn
Re:
Indien u de kans krijgt, neem daar dan eens een paar foto's van en stuur die door naar de pagina. Dan spreken we de gemeente erover aan. mvg
Als vaste inwoner vind ik dat iedereen het recht moet hebben om in zijn eigen straat te kunnen parkeren. Dus parkeerplaatsen per straat enkel en alleen voor de bewoners van deze straat zou een tegemoetkoming zijn naar jullie burgers toe. Voor verlofgangers zijn er volgens mij betalende parkeerplaatsen genoeg. Het is niet fijn om een wagen voor je deur te zien die er 14 dagen tot een maand stil staat en waardoor jezelf met je goederen mag sleuren van her naar der. Laat staan dat ze een camionet voor je deur posteren van een of andere firma die geen parkeerplaats voorzien heeft voor zijn rollend materiaal, en die daar dan het gehele bouwverlof, weekeind blijft staan.
Ter info ik woon dus in een straat waar betalend parkeren niet van toepassing is, maar waar parkeren als inwoner alles behalve gewoon is, je moet bijna een parkeerkaart kopen om een paar straten verder te kunnen parkeren, omdat toeristen de straat vullen, t'is gratis hé.
| This discussion has been closed. |