Neen tegen een moskee in Ninove!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Wij zijn hier in België, Marokko zal ons een halalworst wezen !
bekrompenheid bij elkaar
niet moeilijk dat dit zielig landje zo ver achter sta
het komt allemaal uit onze eigen zak beste mensen, as a matter of fact, ook al is de islam de grootste en snels groeiende religie ter wereld, krijgt onze religie hier vergeleken met andere landen substantieel minder subsidies...
die moskeeen worden bijna altijd gefinancieerd door onze moskeeen zelf, de aalmoezen van mensen
en verder kunnen wij er niet aan doen dat jullie kerken leeg blijven...
misschien komt het net door de liberale vervolging tegenover het christendom waardoor kerk en staat bijvoorbeeld is gaan scheiden
gelukkig zijn wij wat sterker in ons geloof, standvastig en sterk
zullen wij altijd lijnrecht tegenover jullie bekrompen kakkers staan
jong en oud man en vrouw
tot ook wij als mensen gezien worden en ons leven mogen leiden hoe wij willen
'129
Elke godsdienst is er één teveel,want het draait allemaal om verzinsels om de mens en zijn gedachten te onderdrukken,wetenschap bewijst dat er van een god nooit sprake is geweest.binnen een duizend jaar gaan ze mss ook in de smurfen gaan geloven,en kunnen ze dan ruzie maken of die rood of blauw waren.
Re:
#129: joske vermeule - Moskeëen worden gefinancierd door giften en aalmoezen ! Grappig ! Door de Belgen ja, want jullie leven op onze kap. Wij betalen en onderhouden deze gebouwen voor jullie. En dat onze kerken leeglopen is jullie probleem niet, niet tevreden .... terug naar jullie land als het daar zo goed is en bouw daar moskeëen zoveel als jullie willen.
Re: Re:
Huilen doet men thuis!
Misschien eens voorstellen om die moskee naast het huis van den burgemeester te installeren.
Alles wordt voor de vreemde en wij als belgen hebben minder en minder te zeggen !!
Regering zou beter is wakker worden !!
Re: bekrompenheid bij elkaar
#128: joske vermeule - bekrompenheid bij elkaar
De landen die echter staan zijn de moslim landen wel.
Ze vermoorden elkaar, maken overal oorlog, en komen in europa om te profiteren !!
Niet alemaal maar toch 80% die niet werken en de meeste gevangenissen zitten vol buitenlanders en wij als belgen moeten dat alemaal betalen !!
moskee
racisme?
Een ander geval : tijdens de periode dat Khadaffi nog een groot bakkes opzette zag ik islamieten
die wij als werkmakkers beschouwden (verscheidene jaren) zich plots agressief en vijandig opstelden met zelfs een (korte) vechtpartij tussen twee arbeiders die al jaren samenwerkten...
Moraal : betrouw hen nooit, en zeker niet in je rug , want islamiet blijft islamiet , wat ze ook beweren , het zijn geboren leugenaars en potentiele moordenaars (in de naam van Allah), zelfs vrouwen en kinderen zijn niet veilig (hoe paranoide dit ook klinkt, het is spijtig genoeg de waarheid)....
En inderdaad zitten er enkele zeldzame gevallen tussen die niets liever zouden willen dan die criminele godsdienstkliek te ontvluchten, maar hen wacht de dood, dus moeten zij wel meespelen (Hitleriaans)....
De Islam en al wat erbij komt is dus gewoon een verlenging van het 2eWOorlogse Nazisme....
Nu enkel nog wachten op de uitroeiingskampen....Het is 5 voor 12.....
We moeten ons hier in eigen land al genoeg aanpassen. Het is genoeg.
Dat ze in hun thuisland gaan een grote mond opzetten en niet van ons komen profiteren.
| This discussion has been closed. |
Re: Re:
#113: - Re:
Inderdaad ieder zijn LAND en cultuur. Maar als ik naar een moslim land zou gaan, ga ik daar wel geen kerk oprichten voor mijn geloof en verwacht ik ook niet dat zij ervoor betalen. Dit is nog steeds ons land en niet dat van hun, en nog steeds onze cultuur. Wij passen ons meer aan hun aan, dan zij aan ons. En u vindt dit normaal. Beetje naïef he. Daarom, Nee tegen die moskee. Genoeg is genoeg.