Mr.Moyson hoort thuis in RP
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Mr.Moyson hoort thuis in RP.
|
Gast |
#12011-06-17 01:05Voor de mensen die Jochen een beetje kennen, hij verdient dit gewoon niet, op de tijd dat ik hem ken, is die lach nog nooit van zijn gezicht gegaan |
|
| |
|
Gast |
#22011-06-17 01:07Mr.Ik Begrijp Het Altijd Niet WaarOm Hebben Ze U Buiten Gedaan ! Je Was Heel Leuk En Je Verdient Dat Niet !!! :) |
|
| |
|
Gast |
#32011-06-17 01:19Mr Moyson Waaas Heel Liief Was Altijd Daar Voor Ons !! De Besteeee Leerkracht !! |
|
| |
|
Gast |
#42011-06-17 01:20Ik vind het oneerlijk, u was daar elke morgen met een glimlach om ons een beetje moed te geven voor een hele dag school. Toen ik hoorde dat je weg was had ik het niet begrepen :( Ook al waren we slecht gezind u was er om ons op andere gedachten te brengen... Ik hoop tot binnekort!!! |
|
| |
|
Gast |
#52011-06-17 01:33je bent een goede leerkracht, lief met alle leerlingen en leerkrachten je moet dus blijven !!! |
|
| |
|
Gast |
#62011-06-17 01:39:) |
|
| |
|
Gast |
#72011-06-17 01:57De beste secretariaatleerkracht ooit |
|
| |
|
Gast |
#82011-06-17 03:37dit verdiend jochen inderdaad niet, ik ken hem al jaren, en weet dat het een persoon is die iedereen zal helpen en steunen zo goed hij kan, al ken ik die school niet maar ken jochen, en das meer om te weten dat hij super goeie gast is.... groetjes linda |
|
| |
|
Gast |
#92011-06-17 07:19 |
|
| |
|
Nele |
#102011-06-17 14:11Ik ken mijn broer en da's meer dan genoeg denk 'k ^^ |
|
| |
|
Gast |
#112011-06-17 15:09De beste leerkracht van secretariaat !!!! |
|
| |
|
Gast |
#122011-06-17 16:45K'hoop dat je terugkomt ! <3 |
|
| |
|
Gast |
#132011-06-17 17:12Ik hoop dat u terugkomt! |
|
| |
|
Gast |
#142011-06-17 17:15kom terug ! ;D |
|
| |
|
Gast |
#152011-06-17 17:18moyson terug op rp |
|
| |
|
Gast |
#162011-06-17 17:18Come Backkk |
|
| |
|
Gast |
#172011-06-17 17:18Mnr Moyson, Je deed je werk heel goed, ietske te goed denk ik. En wanneer je te goed ben, dan zijn er altijd mensen tegen u. Alé nog veel geluk in uw verdere leven, en ik bedank u voor alle liefde die je geschonken heb ;) |
|
| |
|
Gast |
#182011-06-17 17:19Er zijn altijd mensen die jaloers zijn |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2011-06-17 17:20- Date of removal: 2011-06-17
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#202011-06-17 17:21Kom terug moyson !! zo fijn was het met u ! |
|
| |
|
Gast |
#212011-06-17 17:21Kom Terug ;D |
|
| |
|
Gast |
#222011-06-17 17:49M.moyson is een goeie secretariaat die lief is met de leerlingen een met een leuke glimlach. Hij maakt altijd de leerlingen blij! |
|
| |
|
Gast |
#232011-06-17 17:57Kom Terug ;) |
|
| |
|
Gast |
#242011-06-17 18:13Mr. Moyson zorgde voor een leukere sfeer in RP. Kom terug Mr. :( |
|
| |
|
Gast |
#252011-06-17 18:58Ik heb alles gedaan om moyson te houden, zelfs de directeur ge..., maar da heeft ni geholpen |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.