Petitie Jenneferwet
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: ongepast
Gast#678 Nov 06, 2012, 20:49
Heel erg veel succes.
Gast#680 Nov 06, 2012, 21:54
De Jenniferwet moet gewoon door komen
DtH#682 Nov 06, 2012, 23:16
Hart van NL
Beste Jolanda,
Goed dat je het meer openbaar hebt gemaakt door naar de media te stappen.
Ik ben daardoor gelijk je petitie gaan tekenen.
Hoop dat je de benodigde handtekeningen haalt en meer...
SUC6!!!
Goed dat je het meer openbaar hebt gemaakt door naar de media te stappen.
Ik ben daardoor gelijk je petitie gaan tekenen.
Hoop dat je de benodigde handtekeningen haalt en meer...
SUC6!!!
Gast#683 Nov 07, 2012, 00:11
Ik heb hem weer getekend
Aboe Jean-Michel#685 Nov 07, 2012, 11:35
Ik ondersteun dit petitie!!!
karin#687 Nov 07, 2012, 13:41
lets do it!
Jolanda van Esch#688 Nov 07, 2012, 15:46
Een mooi initiatief.Van Kinderen blijf je af!!!
Gast#689 Nov 07, 2012, 17:14
Moord moet ten alle tijden zeer zwaar gestraft worden. Zeker als het op jonge onschuldige kinderen gaat. Het is te gek voor woorden dat ouders levenslang krijgen door het verlies van hun kind en dat de dader na een paar jaar weer vrij mag rondlopen in de maatschappij.
79#690 Nov 07, 2012, 21:28
hoop dat deze petitie bijdraagd aan het weren uit de samenleving van dit soort gekken.
Gast#691 Nov 07, 2012, 21:54
hele goeie actie dit, ik zag er gister ook een stukje van in hart van nederland, mensen help deze vrouw aan zoveel mogelijk stemmen
trrriiinnnng#692 Nov 07, 2012, 23:50
Denk eens goed na mensen, gevangenen hebben meer dan mindervalide personen. Mindervalide mensen staan voor hulp op een wachtlijst, invalide kinderen staan op een wachtlijst om naar school te gaan...
En wat gebeurd er met ons belastingsgeld????
Mensen die een misdrijf hebben begaan, iemand het leven hebben beroofd zitten ons belastingsgeld te verdoen...
Levenslang levenslang voor mij mag de doodstraf gerust terug ingevoerd worden voor mensen die een ander mens van het leven hebben beroofd en kan er dan meer hulp worden geboden aan mindervalide
mensen in onze maatschappij
En wat gebeurd er met ons belastingsgeld????
Mensen die een misdrijf hebben begaan, iemand het leven hebben beroofd zitten ons belastingsgeld te verdoen...
Levenslang levenslang voor mij mag de doodstraf gerust terug ingevoerd worden voor mensen die een ander mens van het leven hebben beroofd en kan er dan meer hulp worden geboden aan mindervalide
mensen in onze maatschappij
Gast#693 Nov 08, 2012, 01:10
zulke mensen zouden nooit meer deel moeten kunnen nemen in onze maatschapij!!!
ze zouden levenslang weggestopt moeten worden in een vieze smerige natte kelder waar ze door nare gore vieze individuen de rest vanhun leven zwaar misbruikt worden.
ze zouden levenslang weggestopt moeten worden in een vieze smerige natte kelder waar ze door nare gore vieze individuen de rest vanhun leven zwaar misbruikt worden.
Gast#694 Nov 08, 2012, 11:01
Re:
Gast#695 Nov 08, 2012, 15:41
Blijft u ook Steunen?!
Ik blijf steunen en heb mijn gegevens opnieuw ingevuld! Doet u dat ook? Het kost maar 2 minuten van uw tijd!!!!!!!!!!!!
Hugo#696 Nov 08, 2012, 15:42
Heel veel sterkte met deze actie.
Steward Feyenoord
Steward Feyenoord
Gast#697 Nov 08, 2012, 17:10
prachtig werk van jou
Doortje 08#698 Nov 08, 2012, 18:35
Jennefer Wet
Ik teken met alle respect deze petitie.
Ik vind dat elk kind recht heeft op een goed, gezond en liefdevol leven.
Het mishandelen van kinderen en of misbruiken of doden vindt ik echt een zeer zwaar delict,
en de dader ervan, heeft na mijn mening, geen recht meer om te leven in deze maatschappij.
Ik zou er niet rouwig om zijn als bij dergelijke situaties als dit de doodstraf wordt ingevoerd.
Het klinkt heel extreem, maar daders van dergelijke delicten hebben geen rechten meer in onze maatschappij....
Ik vind dat elk kind recht heeft op een goed, gezond en liefdevol leven.
Het mishandelen van kinderen en of misbruiken of doden vindt ik echt een zeer zwaar delict,
en de dader ervan, heeft na mijn mening, geen recht meer om te leven in deze maatschappij.
Ik zou er niet rouwig om zijn als bij dergelijke situaties als dit de doodstraf wordt ingevoerd.
Het klinkt heel extreem, maar daders van dergelijke delicten hebben geen rechten meer in onze maatschappij....
Dolfijntje64#699 Nov 08, 2012, 18:49
Re: Jennefer Wet
#698: Doortje 08 - Jennefer Wet
Ik ben ook voor de doodstraf in dit geval.Zulke gasten hebben ook geen recht op een advocaat om hen te verdedigen vindt ik.En als er geen doodstraf komt,dan moeten ze in een kerker opgesloten worden en de sleutel meoten ze weggooien.
Gast#700 Nov 08, 2012, 21:07
Ik hoop dat het succes heeft !!
| This discussion has been closed. |