Geen AZC in Apeldoorn Zuidbroek
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Geen AZC in de buurt van nieuwbouw daar komen natuurlijk alleen jonge gezinnen te wonen en die zijn natuurlijk de hele dag aan het werk
Wij hebben ook iets te zeggen in ons eigen wijk!
Omdat ik geen AZC in Apeldoorn Zuidbroek wil. Hoge hypotheek voor huizen die duur zijn verkocht, AZC zal waardevermindering en rest schuld betekenen.
Re: Schaamte
Geloof dat u het niet geheel begrijpt...Grote azc is niet in het belang van welke vluchteling dan ook.
Over dat ze opgevangen moeten worden ..daar is iedereen over eens. De manier waarop is echter een probleem..Een huIs kopen en er dan achterkomen dat de plannen op deze wijze zomaar gewijzigd worden voordat je huis opgeleverd is wekt weerstand. En terrecht! Er zit nop ruimte tussen dit centrum (meer kamp )en net gekochte dure woningen met maar 1 kleine toegangsweg.en dan nog700!
kleinere groepen met goede begeleiding zal deze mensen het meeste kans geven...
Dat is beter voor de op te vangen mensen en verstoort de woonomgeving veel minder. Hierdoor denk ik dat de mensen veel beter hun eigen woonomgeving kunnen creëren en behouden.
En al helemaal niet daar
En al helemaal niet in apeldoorn
Plaats hem maar in de buurt van wassenaar
Bloemendaal of in het gooi
Ik heb juist een hoger klasse segment woning aangekocht voor een goede buurt om rustig te kunnen wonen.
Als ik dit van te voren had geweten had ik de woning mogelijk niet gekocht.
En dan de kosten! Waarom nieuwbouwwoning als er genoeg bestaande is.... Apeldoorn zit al genoeg in dr schulden. Moeten we nog meer gaan bezuinigen?!
Re: Re:
Wanneer je een goed onderbouwde reactie op je bezwaar afdoet met bla bla bla, ben je of 12 of is je intelligentie sinds je 12e niet meer toegenomen.
| This discussion has been closed. |