Geef jij Mohamed Marzouki een verdiende kans?
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Mgv mireille
Schandalig, Mohamed heeft hard z'n best gedaan om te geraken waar hij nu was en dan hem zomaar alles terug afpakken, dikke zever!!!
Miriam-
Omdat ik deze jongen een eerlijke kans wil geven.
Mijn ouders hebben jarenlang onderdak gegeven aan buitenlanders??? Zij droegen voor een groot stuk de zorg van mijn ouders op zich.
Nooit oordelen op basis van herkomst.
Geef iedereen gelijke kansen. Zijn wij Belgen dan beter???
Wij profiteren ook en hij heeft zijn uiterste best gedaan om hier kansen te krijgen.
Ik ben beschaamd in onze manier van handelen.
Ann
Kunnen de diverse verantwoordelijken niet wat beter samenwerken ?
Wij, bij VLOS kennen Mohamed Marzouki als een open en leergierige jongeman. Ik begrijp niet waarom VDAB-opleiding stopgezet wordt als het einde in zicht is. Wij hebben goede werkkrachten in de zorgsector nodig. Hopelijk houdt Theo Francken woord en geeft hij toekomst aan hen die het dubbel en dik verdienen. Jozef Hertsens VLOSvzw
Mo is een geweldig persoon. iemand met een goede inborst.
Helaas moest hij , om een beter leven te kunnen leiden, weggaan uit zijn geboorteland. Dat is op zich al heel hard. Als hij dan met al de beste intenties van de wereld zijn leven weer op spoor tracht te tillen (en ook perfect aan het doen is), kan dit niet zijn dat dit gelukt wordt afgenomen door de bestaande regels. Het gaat hier om een mensenleven zoals dat van jij en ik!
Full support!
Mohamed is een fantastische kerel, al jaren de helpende hand waar onze hele familie altijd op kan rekenen. Hij spreekt vloeiend Nederlands en is super behulpzaam. Wij zijn door de jaren heen enorm gesteld geraakt op Mo.
Hij zou een excellente werkkracht in de zorgsector zijn en heeft een motivatie en doorzettingsvermogen waar velen alleen maar jaloers op kunnen zijn. Hij werkt hard aan zijn toekomst en verdient deze kans!
| This discussion has been closed. |
Zelf ben ik moeten stoppen omdat mijn gezondheid het niet meer toe liet , deze jongen is 4 jaar in belgie en spreekt onze taal en verdiend een kans ! Is een harde werker en staat altijd klaar om iemand te helpen
Groetjes