De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Deze maatregel betekent de doodsteek voor de olie waarmee de haperende economie in Nederland draaiende wordt gehouden...
economie wordt de grond ingestampt
je neem als zzp'er al veel risico en kan geen pensioen opbouwen, je krijg geen ww als het mis gaat en moet 21%btw betalen als alternatieve geneezer terwijl het geen "luxe product " is wat je doet! Als ze ook nog eens de starters- en zelfstandigenaftrek afschaffen, gaan we toch massaal failliet! Volgens mij stampen ze de economie de grond in! En de ZZérs zijn de pineut!
Toendertijd heb ik nog VVD gestemd met de gedachte dat die het ondernemerschap ondersteunen... Intussen weten we beter...:-(((
ga zelf eens de broekriem aanhalen stelletje..............
Dit gaat nergens over!
Pak liever een bank aan die prijzen geeft als auto's als je spaargeld van 500 voor oktober op de bank zet, als je wil stimuleren dat er geld uitgegeven wordt. Walk your talk
Kortom: ik creëer zelf werk, houd mijn hand dus niet op, betaal me blauw aan belasting, bouw geen pensioen op en als ik ziek ben moet ik het ook maar zelf uitzoeken... (voor reserveringen en verzekeringen op dat gebied heb ik momenteel gewoon geen geld).
Als de regering deze plannen doorzet dan weet ik echt niet meer wat ik moet doen... Terug in loondienst is voor mij geen optie. Ik ben boven de 40, heb Asperger en/dus werk (waar ik in totaal ruim 7 jaar voor heb gestudeerd en cum laude voor ben geslaagd) vinden is gewoon onmogelijk...
Zelfstandigenaftrek mag niet verdwijnen
| This discussion has been closed. |
De Economie leunde in het verleden in grote mate op het MKB, nu valt een verschuiving te zien naar de ZZP'er. Maatregelen ten goede van de ZZP'er liggen dan ook meer voor de hand dan het afschaffen van faciliteiten.