De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Zodoende lijkt mij dit niet verstandig!
zonder loon geen belasting.
zonder belasting geen overheid.
zonder overheid geen Europa.
zonder Europa geen democratie.
zonder democratie corruptie en anarchie.
zonder democratie geen vrijheid.
zonder vrijheid de wet van de sterkste.
waar in welke landen heb ik dat toch al eerder gezien??????????????
sukkels.
Voor een vaste baan kom ik op mijn leeftijd niet meer in aanmerking.
Als het kabinet minder overlegt en meer werkt (bij voorkeur met dezelfde risico's als een ZZPer, die geen dik jaarsalaris of een riante wachtregeling heeft) en minder van ons geld aan ONZIN uitgeeft, kunnen ze de crisis misschien de baas en kunnen ze ons met rust laten
Re: prinsjesdag
#1427: zzp-er Den Haag - prinsjesdag
Niet te vroeg juichen, helaas is de bezuiniging op de zelfstandigenaftrek niet van de baan, men heeft het alleen "verzacht" naar 300 miljoen! Die 200 miljoen gaat men dan toch op een andere manier wel halen. De VVD en PVDA proberen nu alleen maar zand in de ogen te strooien te beweren dat men het "niet nu" wil afschaffen: men zegt dat men de zelfstandigenaftrek niet gaat afschaffen, maar pas in 2015. Dus wel.... Zo werkt de politiek dus!
Re: En Kamerleden klagen al bij 170 euro bruto minder??
#870: - En Kamerleden klagen al bij 170 euro bruto minder??
De inkomensachteruitgang, gepland door deze coalitie, is per maand vele malen hoger dan dat van Mevrouw Nepperus met haar prachtige vaste salaris! Schaam u. Toen was het voor haar ook niet passend, vond zij. Nu dan wel? Onze inkomensachteruitgang bedraagt in sommige gevallen 200-300 euro per maand! Als alle werknemers dit per maand zouden moeten inleveren, zou het HELE LAND op zijn kop staan! Nu denkt men waarschijnlijk, och, het zijn er toch maar een 800.000, dus so what??
De verkiezingsbeloften van VVD dat werkend lonend zou zijn, wordt hiermee compleet afgebroken. Het tegendeel is waar!
Ik stem nooit meer op de VVD!
Volgens mij hebben ze daar in Den Haag niet in de gaten dat ze de economie hiermee nog eens extra te kort doen. Daarnaast wordt m.i het zwart werken ook nog eens aangezwengeld...
| This discussion has been closed. |