De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit kan de doorsteek voor veel nog goed willende kantoren zijn !
Re:
Las je mailtje....Waarschijnlijk ook door het UWV min of meer die kant op geduwd? En dan zit u straks met de gebakken peren! Vreemd toch??
Water aan de lippen
De waarheid is eigenlijk dat onze overheid de hoofdrolspeler is in het TV programma 'Niks te Makken' en 'Een dubbeltje op zijn kant'. 440 miljard is onze staatschuld. Den Haag weet van gekkigheid niet waar ze het geld vandaan moeten plukken. Je moet wel heel erg desperaat zijn om de ZZA te schrappen of een inkomensafhankelijke zorgpremie te verzinnen.
Stelletje prutsers in Den Haag. Lekker nivelleren jongens! Welkom in communistisch Nederland waar werken gestraft wordt, de arts straks net zoveel overhoud als een uitkeringstrekker.
Hiep hoi Annedien Hoen en Ronald Mulder, initiators van deze petitie!!
Groet en dank!
Dank jullie wel Annedien en Ronald... Dank zij jullie inzet zie je dat ook "wij" verenigd kunnen zijn!
Het is voor ons ook hard werken om onze kop boven water gehouden voor al in deze tijd!!!!!!!!
Alles kost al zoveel en Jan de arbeider moet maar inleveren.
ZZP
Het ondernemers klimaat in Nederland is al zo slecht, door de immer aanwezige, nivelering cultuur en de waardeloze calvinistische doe maar gewoon, mentaliteit, dat het geen wonder is de Nederlandse Economie op de laatste plaats te zien in de lijst, en terecht.
Door dit nieuwe paniek plan, om nu ook de ZZp zelfstandige aftrek af te schaffen, zien we wederom het korte termijn denk gedrag van de overheid/ regering die met al de bezuinigingen (lees geld tekort en dus hark gedrag) alleen maar weer het beste jongetje van de europese klas wil zijn,
De verzorgings staat, wat dit landje geworden is en waar menig een zo trots op is, kan duidelijk niet meer en daar moeten we gewoon aan geloven.
ZZP,ers zorgen al voor zichzelf, en kunnen geen aanspraak maken op wat dan ook, laat die zelfstandige aftrek dus asjeblieft als enige tegemoedkoming, met rust.
Ik heb VVD gestemt, maar dat wordt volgende keer PVV, en daar schaam ik me niet voor.
Laat me niet lachen!
Nooit zo´n slechte regering gezien die niet verder komt dan ons uittelachen!
Hun "expertise" heeft Nederland diep in de shit laten belanden.
Het wordt tijd, dat in plaats van de zelfstandigenaftrek deze regering afgeschafft wordt!!!!!
| This discussion has been closed. |
Visie versus feiten...