Behoud fietspad Burgwerd - Bolsward
Neem contact op met de schrijver van de petitie
natuurlijk nooit verdwijnen. Tip: Besluitvormers pak begin
mei de Fiets of ga lopen van burgwerd naar Bolsward en
ervaar het zelf. vogels, water, stilte, uitzicht zoooo uniek!!!!
Wij fietsen graag dit pad naar Burgwerd net zoals onze campinggasten dat doen. Zij betitelen dit pad als een van de mooiste paden, welke tevens een gedichten- pad is in de omgeving. Dit pad mag dus niet verdwijnen. Er wordt toch ook toeristenbelasting betaald!
verkeer is goud waard.Maar ook van belang voor
toeristen
ouderen en scholieren van dit pad gebruikmaken,het heeft
dus zijn grote nut al vele malen bewezen!!
Prachtig om langs het water te fietsen
Oud 'jaagpad' moet blijven bestaan. Naast dat het mooi is om hier te fietsen en wandelen is het traject onderdeel van het oude jaagpad langs de vaart.
Identiteitsverlies van deze streek!!!!!
Daar dit trekpad historische waarde heeft en onlosmakelijk verbonden is met deze streek zou het ontzettend dom zijn om nog meer aan de streek verbonden waarden gewoon met een pennestreek omwille van bezuinigingen door te halen...terwijl er in Sneek gewoon gemeenschapsgeld wordt verkwanselt aan zaken zoals onderandere watersportfeestdagen.
Is de bevolking al geraadpleegd???? Het is immers de burgerij die hoe dan ook betaald en mijns insziens hierover zeker gehoord dient te worden alvorens een goed gefundeerd actie te ondernemen !!!!
Ronald Bouwhuis
Namens de Fietsersbond Menameradiel ondersteun ik de actie, omdat fietsers veel gebruik maken van dit fietspad, de alternatieve routes langer en gevaarlijker zijn. Scholieren zijn een kwetsbare groep, vooral als ze het eerste jaar naar het Voortgezet Onderwijs gaan en daarom ondersteun ik deze actie van Burgwerd.
Hieke Joostema-Greidanus
Dorpsstyliste/Fietsersbond Menameradiel
En school kinderen veilig op de fiets naar school te laten gaan
Ik vindt dat dit de meest veilige route in alle jaargetijden is voor mij en vele anderen, en met name ook voor onze scholieren.
Misschien ten overvloede maar het is natuurlijk ook een prachtige route.
Voor elkaar passeren en voor het met z'n tweeën naast elkaar fietsen zou het wel goed en handig zijn om met een kleine ingreep, aan de bermkanten 5 tot 10 cm toe te voegen.
| This discussion has been closed. |