APK keuring in belgie
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik vind dat al die Belgen vanaf nu APK moeten worden gekeurd en na hun geboorte moeten worden voorzien van twee achteruitkijkspiegels.
ik werk in een garage en zie te veel autos die onterecht afgekeurd worden, maar ook autos die moesten afgekeurd worden voor gebreken die duidelijk zichtbaar en gevaarlijk zijn en dan blanco erdoor zijn, dingen die we dagelijks tegenkomen. zeer slecht systeem in belgie
en nog zo van die dingen, koplamp staat niet goed, rode kaart, k ga na garage, die zeggen ok, zonder te verstellen terug naar de keuring en dan is het goed ?
Wat zijn julolie bezig op de keuring?
Re: Re:
In het keuringstation van Evere betaalde wel voor een tuningrapport voor zowel originele alu velgen en originele getinte ramen.
Hopa 8€ erbij!!!
DOMOOR
In Stekene zou ik zonder afspraak terecht kunnen, daar aangekomen: " nee meneer, u moet naar telefoonnummer in Gent bellen voor een afspraak". Kan pas na 1 week terecht. Dan gebeld naar Hoboken: " ja meneer u kunt zonder afspraak terecht". Op naar Hoboken, alle straten opgebroken, veel omleidingen, eindelijk na 1 uur ter plekke: is het hek dicht, het was te druk. Ze moesten nog tot 18u = 1,5 uur en er stonden lettetlijk 3 auto's, die gekeurd moesten. Voor het hek was ik niet de enige!!!!! KORTOM EEN RAMP, BEN JE EEN HELE DAG ONDERWEG, IS JE AUTO NOG NIET GEKEURD!!!!!!!
Antibelg
Verhaal gaat gewoon door.....vanochtend opnieuw naar autokeuring in Hoboken, wel vooraf eerst bij mijn autogarage om koplampen te controleren, deze stonden nu goed voor de Belgische autokeuring. Hoboken erg druk na 5 uur in de rij.....auto afgekeurd: koplampen te laag. Opnieuw langs mijn garagehouder...." DE SCHROEVEN ( BOUTEN) VAN DE KOPLAMPEN WAREN LOSGEDRAAID DOOR DE AUTOKEURDERS".... AANGEZIEN HERKEURING BIJ ZELFDE STATION, NU WEER TERUG NAAR HOBOKEN!!!!!!!
DIT GELOOFT TOCH NIEMAND?
| This discussion has been closed. |