Albert Heijn Overpoort moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Als we naar de proxy delhaize moeten gaan wordt alles weer veel duurder en het leven is al zo duur!
Ik ga er elke week mijn boodschappen doen: voor veel studenten is dit de dichtsbijzijnde winkel - alleen al in het Stalhof wonen zo'n 1000 studenten in de studentenhomes. De producten zijn altijd in orde, het personeel is vriendelijk, er is een groot vegetarisch aanbod in vergelijking met andere winkels... Bovendien ben ik zeer tevreden over de prijs-kwaliteit-verhouding. Ik zou nergens anders heen willen.
Met wat geluk komt de een Aldi in de plaats. Dan ben ik zeker tevreden
Goed gelegen, gemakkelijk bereikbaar, ene ruim aanbod aan verse groenten en fruit (en van zeer goede kwaliteit!), zeer propere winkel, ...
Ik zit nog maar in mijn eerste jaar, maar deze winkel is zogoed als onmisbaar geworden - wat veel van mijn vrienden kunnen beamen!
Sluit desnoods de Delhaize aan de overkant van de straat, maar laat de AH open!
Gentse studenten <3 AH!
Zo'n kwalitatief aanbod tegen lage prijzen, de winkel moet blijven!
Er is niet direct een Colruyt dicht bij de studentenbuurten van Gent, maar gelukkig is er de AH! Veel voordeliger dan bv. de Delhaize of Carrefour een eindje verderop.
En waar halen we anders die heerlijke hummus en andere vegetarische producten?
oproep studenten
Beste studenten,
maak de bekendheid zeker ook bekend onder de studentenclubs op clubavonden ofzo. En bij medestudenten enzo.
Wie een papier nodig heeft mag mij gerust contacteren (ik organiseer deze petitie) en heb wel wat staan. Er is een papier met QR en URL code (hangt ook uit in de winkel).
Alvast bedankt voor jullie steun.
Sanne
Ik ga elke week mijn boodschappen doen in de AH Overpoort, en ik ben geen student meer ;-). Het is echt een supermarkt waar het personeel werkt zoals voor zichzelf, ze zijn vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Ook een mooi en gezond aanbod voeding en nog eens schappelijk van prijs! Dus... blijf gewoon open!!
Ah overpoort is een echte winkel op studentenmaat. Ze is op alle vlakken de perfecte winkel voor studenten (aangepast aanbod voor één-/tweepersoonsmaaltijden, perfecte ligging, goede prijs-kwaliteitverhouding,...)
De winkel is niet voor niets op elk moment van de dag overvol studenten.
Moest ze weg gaan, zou dit een grote impact hebben op alle studenten die er wekelijks hun inkopen doen.
| This discussion has been closed. |