Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ze moet zich doodschamen!!!! En lekker oprotten naar haar eigen land samen met iedereen die tegen zwarte piet is allemaal OPROTTEN NAAR HUN EIGEN LAND !!
Re:
Ze mag haar eigen mening hebben, maar ze hoeft geen tweedracht te zaaien en racistisch te worden. Ze zou zelf het goede voorbeeld moeten geven. In plaats van iedereen tegrn elkaar op te zetten.
Samen met Denk terug waar ze horen
jammer ik wou ook tekenen die klote sylvana simons ik vond het altijd een leuk vrouw maar nu ze aan onze cultuur komt oprotten met dat mens ik haat haar
Wat Sylvana Simons zegt is te gek voor woorden en slaat nergens op. Ze maakt Nederland moedwillig kapot.
en ze zet mensen tegen elkaar op. Ze beticht ons blanken van haatzaaierij en racisme terwijl ze dat zelf doet.
Re: Media
Daar doet Media aan mee aangestuurd door de politiek
nu er ook aangiften tegen silvane simons is gedaan hoor je ze niet word er niet opgeroepen via de media om aangiften te doen
zwart is zwart van de roet en heeft niets te maken met racistisch
de media moet eens op houden met ophitsen die zouden aangeklaagt moeten worden
Sylvana siemons
Ze praat alsof zij alles weet, samen met de heren van denk, Turken en een Marokkaan.
nu is de boerka aan bod, in 2003 stond ze spier naakt op de foto, kan geprint worden, bij mutual art.com
vindt de Turkse president het goed dat zij in de partij zit, zijn bevolking vrouwen dragen vaak een hoofddoek, hoe kan sylvana een voorbeeld zijn voor moslim vrouwen, raar toch?
Re:
Omdat ze haat zaait in Nederland. Door haar onstaan nu 2 kampen. Een bakker moet zijn zwarte pietjes uit de etalage halen omdat zijn raam wordt beklad met de leus VUILE RACIST. Ik heb zelf een vader van Indische afkomst dus ben zelf ook een mix maar ik heb als kind altijd een hele fijne sinterklaas gehad. Ook mijn kinderen toen ze klein waren. Ik begrijp het gewoon niet meer. Waar moet dit naar toe?????
en maar lopen janken dat haar kinderen zich bedreigt voelen door alle reactie's op moeder sylvana simons. weet niet waar deze vrouw haar verstand heeft maar vindt het ver gaan dat we me en politie bij een sinterklaas intocht moeten hebben door haar uitspraken.. hoe moeten en zullen deze kinderen zich voelen.. idd enkele reis Suriname lijkt mij het beste voor dit doelloze vrouwtje ga je daar lkkr met je cultuur bemoeien en laat het onze lkkr met rust mevrouw simons
in Suriname is natuurlijk geen sinterklaas feest. dus als je dan als kkein kind naar nederland komt en je ouders niks met deze cultuur hebben zit je natuurlijk in het bekende hoekje.. dus denk dat ze heel wat gemist heeft vroeger beetje jammer dat dan onze kinderen hier onder moeten lijden. ik heb geleerd pak iets bij de wortel aan. dus stap naar je ouders en vraag waarom?????
en volgens mij zijn er zat Surinaamse feesten in ons land (niks verkeerd mee) .. hebben ze toch ook geen last van de Nederlanders want volgens mij laten wij dat ook gewoon een feest zijn toch?????
ps ik wil de ticket enkele reis Suriname nog wel betalen voor haar en aanhang...
| This discussion has been closed. |
#1: -
Re:
#32: -
mooi gezegt!!!