Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Discriminatie is meestal: ik krijg mijn zin niet, anderen mogen wel maar ik niet. Ach gut.
Racisme kraaiers zijn veelal mensen met een minderwaardigheidscomplex, en dat laten we ons niet aanpraten door een of andere muts Simons.
Het aantal steunbetuigungen voor deze petitie is naar mijn verwachting al veel groter dan het aantal stemmen dat ze bij de komende TK verkiezingen mag verwachten. En dan sta je aan de kant Silly en dan zul je wellicht tot je eigen schaamte ontdekken dat die snor Turken je alleen maar als uithangbord hebben gebruikt, of dacht je dat vrouwen iets voorstellen in de ogen van die snorren. Als dat zo is ben je nog dommer dan je eruit ziet.
En dat maakt je slachtoffer gedrag zo hypocriet, want je maakte je zelf tot slachtoffer toen je die Denk muppets begon te steunen.
Vroeger werden slaven aan kettingen gelegd maar tegenwoordig worden ze weer opnieuw aan de ketting gelegd kijk maar naar Turkse Erdogan waarom gaat deze vrouw niet in Turkije haat zaaien om aandacht te vragen...
En sylvana mag wel ongestoord kwaad bloed zetten?.
luister eens naar haar radio progamma (eigenlijk niet aan te raden )
voornamelijk zwarte muziek en zeer laag dunkent over andere muziek.
maakt wel duidelijk dat ze een rasist is
Ik ben een hardwerkende Nederlander en zorg voor mijn gezin en dan wordt je uitgemaakt voor racist nogmaals de enige racist hier is sylvana Simons zelf!!!
Re:
#2: - Ik DENK dat deze mevrouw geen Nederlands maar een Negerlands paspoort heeft.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Ik ben geen racist of facist... ik ben realist...ik zie dingen zoals ze zijn...de feiten dus. Niet de fabeltjes die de linkse keer op keer verzinnen.
| This discussion has been closed. |