Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Ik stel voor dat we een Crowdfund oprichten, met meer dan 40,000 handtekeningen voor deze petitie zijn er % veel mensen die wel een duit in het zakje willen doen. Met deze funding kan een top advocaat worden ingehuurd die mevrouw Simons voor de rechter kan brengen. Laat daar de rechter een uitspraak doen, zodat ook in juridische zin mevrouw Simons aanpakken.
Zodra het crowdfund er is, doneer ik persoonlijk 20 euro. Als iedereeen een paar euro stort, kunnen we het serieus en op juridische wijze aanpakken.
Vrgr
Edwin
Sylvana Simons is de personificatie van rassenscheiding anno 2016, terug naar de donkere dagen.
Leefden wij tot voor kort in relatieve pais en vree met mensen van haar ras, die vrede is nu gebroken en daar is zij de aanstichtster van. Ik betrap mezelf er regelmatig op dat wanneer ik haar soortgenoten zie, ik onmiddelijk reflecteer met een verwijzing naar een anti zwarte piet persoon, terwijl ik die reactie voorheen niet kende. Sylvana gooit de knuppel in het hoederhok, wij smijten hem hard in haar toeter terug.
Ze loopt zo diep met haar kop in haar eigen anus, kennelijk omdat het daar zo lekker ruikt en ze geniet van het uitzicht, dat de bruine vlekken er nooit meer uitgaan.
Dit soort mensen verdient niets anders dan diepe verachting en daarom heb ik met plezier deze petitie ondersteund en doorgegeven aan anderen opdat die ook meedoen.
Hoort zegt het voort, Sylvana moet aangepakt worden.
Re:
#25: - Met de steling van haar dat de nederlanders rijk zijn geworden door slavernij is een
grove belediging naar onze voor ouders die gestreden hebben tegen de adel en elite die
zich schuldig maakte aan uitbuiting van andere mensen.
feitelijk leefde vele nederlanders toen ook in een vprm van slavernij (slavernij kent vele
gezichte )
Maar silvia vind dat alle nederlanders toen schuldig waren aan slavernij.
Ik zou zeggen: als het je hier niet bevalt: ga weg.
Laat de Blanke Nederlanders met rust.
Ik ben als een Aap zo trots op deze actie. Het ziet hier al zwart van de reacties, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat Sylvana zelf niets van dit alles meekrijgt. Jammer. Dit is een zwarte donderdag in mijn agenda. Maar misschien moet ik niet alles zo zwart/wit zien.
Worden op gezet.
En Verziekt een eeuwenoud kinderfeest
| This discussion has been closed. |
ZIJ is bij Denk die hebben een ideologie uit de Koran .
Daar staat dat mensen van de Islam geen vriendschap mogen hebben met anders denkende dan dat in de Koran staat.
Dat boek geeft hun het recht die te doden. (lees Koran).