Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik stel voor dat zij samen met Glanis het eerste vlieftuig nemen naar suriname en daar dan maar gaat haat zaaien en niet hier.
Tevens geen respect heeft voor onze tradities.
Omdat ze rassenhaat creëert met haar waanideeën en arrogantie. Zij is van t zelfde laken en pak als mensen zoals Wilders, die niets anders dan haat en onrust creëren. Weg met zulke troublemakers... Wilders aangepakt wegens z'n "minder Marokkanen" opmerking, dan Simons ook met haar blanken haat!!!!
Re:
Omdat voor dat die achterlijke disscussie begon er niemand tegen zwarte piet was en nu op eens een hoop mensen inclusief bekende mensen, waar waren jullie toen jullie klein waren. Ik denk namelijk ook sinterklaas & zwarte piet vieren!! Iedereen tekenen
Vind ik wilders soms nog een punt hebben ( mbt ouderenzorg en teveel immigranten bijv), zij is alleen maar aan het oopruien. Stop haar!
Re: Re:
heb toch liever minder moslims . dat is grootste probleem , global world problem ... verkrachters ,. pedo's dat soort tuig uit het oosten ... en sylvana neemt ik maar als korreltje zout , dat mens voelt zich groot door de partij DENK met zijn artelijke regels die ze graag willen invoeren ... IDD IK ZOU OOK ZO ZEGGEN MINDER MINDER , GRAAG ZELFS , WIJ ONZE VRIJ HEID TERUG EN HUN TERUG NAAR DE WOESTIJN .
| This discussion has been closed. |