Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Deze dame DENKt even alles en iedereen tegen aldaar op te zetten.
Met alle respect, maar op tv wil men haar niet meer, nu probeert zij.op miraculeuze wijze een haat en verdeel cultuur te stichten.
Ik voel mij aangesproken, aangetast en op de langere termijn vogelvrij voor anders denkenden.
Zoals door mensen uit het buitenstebuitenbos, zij die toch al cultuur gebonden erg lange tenen hebben.
Daarnaast is die hele zwartepieten, pietpraat.
Zinloos....
Omdat ik het absoluut oneens ben met MW Sylvana Simons, zij beweert dat iedere blanke die voor Zwarte Piet is een racist is, ik ben een halfbloed, dus niet blank en niet zwart, ben ik dan racist? Of ben ik geen racist omdat ik een kleurtje heb?
Dat mens kraamt onzin uit, zwarte Piet moet gewoon blijven zoals hij altijd is geweest.
Re: Re:
#7592: Je oma maar dan anders - Re:
inderdaad
Re:
nee dat je halfbloedje bent is nog veel erger voor mensen in de islam.. voor hun heb je vervuild bloed en als je gezuivert word weet je wel wat dat in houd!!!
Omdat ze mensen met een verschillende huidskleur tegen elkaar opzet. Ik voel mij als blanke gegeneraliseerd en gediscrimineerd. Ze moet stoppen met haatzaaien, laat ze liefde en respect eens proberen.
misschien kan ze een fatsoenlijke baan zoeken?
| This discussion has been closed. |