Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ook mensen met een kleurtje kunnen rasistisch zijn. Dat is niet iets exclusiefs weggelegd voor blanken SYLVANA.
DENK eerst maar even na over je eigen werkwijze alvorens de hypocriet uit te hangen.
raar aapje dat 'mens'
Maar het is de schrijver van dit artikel die zelf een quote bedenkt en doet alsof Sylvana Simons het gezegd heeft. Waarmee trouwens de aangifte tot niets zal leiden. Je mag het best wel of niet met haar eens zijn, maar dan wel op juiste gronden.
Voor mij is mevrouw Simons een haat- en afkeerzaaiend personage, die onder een profielneurose leidt, die alleen maar door een jarenlange therapie in geringe maten geminderd zou kunnen worden, helemaal ervan af komt zij mijns inziens nooit.
Mijn neef kan nu nooit meer als zwarte piet spelen omdat hij gekleurd is en dan dit niet meer mag doen van dat rare mens. Hij deed het altijd met plezier om die vrolijke blije gezichtjes te zien van kinderen.
Daarom heb ik getekend!!!
Aangifte tegen Mevrouw Simons
Mevrouw Simons maakt van een subjektief deel van een kinderfeestje dat een ieder jaar weerkerend happening voor groot en klein in Nederland is, een negatief politikum. Daardoor wil zij de maatschappelijke en inter-culturele mogelijkheden (mensen uit de verschillendste culturen en generaties etc.) die dit feest biedt radicaal opheffen. Als maatschappij die over de hele wereld terecht als open-minded en tolerant wordt aangezien, is dit een concept waartgene men gewoon in opstand moet komen, omdat het destructieve er van af druipt. Voor mij is mevrouw Simons een haat- en afkeerzaaiend personage, die onder een profielneurose leidt, die alleen maar door een jarenlange therapie in geringe maten geminderd zou kunnen worden, helemaal ervan af komt zij mijns inziens nooit.
| This discussion has been closed. |