Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ook schande dat enkele grote steden bij de intocht hun oren laten hangen naar de minderheid en geen zwarte pieten meer doen
Iedereen tekenen.
Discriminatie moet stoppen!
Het feit dat ze racisme in stand houdt, en daarvoor zelf ook discrimineerd.
Discriminatie word hier in Nederland naar Nederlanders, niet als discriminatie gezien en ook dat zou moeten veranderen.
Want als je als Nederlanders niet gediscrimineerd kan worden dan kan iemand met een Nederlands paspoort ook niet gediscrimineerd worden.
Als iemand mij uitmaakt voor kaaskop word ik uitgelachen als ik naar het politiebureau gaat, maar zeg zelf iets over een ander en je kan boete.
Voor mij is ieder mens gelijk welke kleur dan ook, niemand is beter dan de ander.
Re: Re:
En door dit soort taalgebruik geef je juist bevestiging aan Sylvana Seurpiet dat 'alle' Nederlanders racisten zijn. En het K-woord wordt vooral veel gebruikt door jongetjes van Marokkaanse afkomst. Denk de volgende keer beter na voordat je reageert.
Deze mevrouw is zo ongeveer het meest gehate wezen in Nederland, ophoepelen met deze imbeciel.
ciao
Waarom heb ik gereageerd op deze petitie dat is omdat ik me heel erg erg aan mensen die andere mensen iets opdringen. Zwarte piet is niet racisme maar zoals deze dame doet is alles zowat racisme en daar moet ze mee stoppen met dat haatzaaien. Sinterklaasfeest is een feest voor kinderen dus laat ze gewoon lekker genieten van zwarte piet, blijf met je vinken van ons Nederlands feest af en ik gok dat je gewoon als kind hier ook heel blij van werd. Bevalt het je niet jammer dan ga je een maandje lekker weg en heb je nergens last van. Ben ik in jouw ogen een rasist omdat ik zwarte piet goedkeur jammer dan maar jij bent de grootste van allemaal want alles wat in jouw ogen niet klopt is rasistisch.
STOP MET DAT HAATZAAIEN EN ALLES TE BENOEMEN WAT VOLGENS JOU RASISTISCH IS KIJK IN DE SPIEGEL DAN ZIE JE DE GROOTSTE RASIST MET EEN GROTE MUIL
Re: Re:
Madam Simon doet aan eenzijdige discriminatie en probeert zo het land in verdeeldheid te krijgen, maar gelukkig heeft het overgrote deel van de bevolking dat Door.
Het deel wat het niet door heeft is net zo snugger en is het een optie dat ze immigreert naar Turkije en dat deel van haar "volgers" met zich meeneemt?!
Creëren we hier weer meer ruimte om onze eigen tradities na te leven zonder bang te hoeven zijn dat onze kinderen nieuwe trauma's oplopen.
Kinderen kennen nu de zeurpiet maar hoeven niet ook nog wakker te liggen van de Haatpiet (*Simons*)
De sylvana's en quincy gario zijn samen met denk het uitschot van de maatschappij
| This discussion has been closed. |
Mw. Simons creëert racisme door het te zien waar het eerst nog niet was. Het veroorzaakt een tweespalt tussen de blanke en gekleurde medemens - waar die eerst nog niet was -.
En daar waar al wel racisme was verdwijnt die niet door het voeren van een hetze tegen zwarte Piet (een niet bestaand persoon). Doodzonde dat een goed onderwerp als racisme ontaard is in een "wie niet voor mij is, is tegen mij". Helaas zal ze dit nooit begrijpen.
Ook begrijpt ze niet dat dorpen een Piet nodig hebben die onherkenbaar geschminkt is. Het is immers de meester, de buurman of de grote zus............