Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat het maar een keer klaar moet wezen met dat gedonder.
En al die gasten die net zo bezig zijn, het land uit weg wezen.
Wordr het niet eens tijd dat mevrouw simons de zak in gaat inplaats van de stoute kinderen
Ik ben erg blij dat er nu ook eens actie wordt ondernomen tegen deze uitermate grote haat racist! Ik en velen met mij hebben er meer dan genoeg van om ons de les te laten lezen door deze mevrouw, en dan ook nog eens een hele bevolking uitmaken voor racisten ! ? Een volk waar zij veel geld aan heeft verdiend in haar tv carrière ! Deze vrouw is veel en veel te ver gegaan. Ik hoop dan ook dat zij zo spoedig mogelijk de paramariboot terug naar huis pakt. Hartelijke groet, C.Hofman.
KLeone kant tekening ze doen het zelf discrimineren en dat moet stoppen
Om dat ze mij en nog vele Nederlandse beschuldig voor discriminatie ...
Ze doet hetzelfde als Geert Wilders maar dan van de andere kant. Ze heeft een hekel aan de blanke mensen en hun tradities.
omdat wij en onze tradities moeten verdwijnen! wij worden hier met alles gediscrimineerd ! een buitenlander die weer vertrekt krijgt een zak geld mee! maar als jij als hardwerkende zelfstandigen je hoofd niet boven water kan houden , laten ze je vallen
en ff voor alle duidelijkheid wat en wie is mw simons?
ik ken haar niet wie is deze nare vrouw / one day fly
heb 100 jaar geleden een bij baantje gehad bij tmf en verder helemaal niks bereikt!
zoekt ze hiermee de aandacht om weer in de spotlights te kunnen staan?
laat deze nietsnut lekker straten vegen of oudere vermaken ipv van onze dure belastingcentjes een weggooi partij te betreden
| This discussion has been closed. |