Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik ben van mening dat Sylvana Simons racisme juist een enorme voeding heeft gegeven.Tot een niveau die in Ned nog niet was bereikt tijdens het leven die ik tot nu toe heb geleefd.
Ook het feit dat ik in het hokje racist word geduwd..,daar ik voor zwarte piet ben...heeft mij ook ernstig beïnvloed.Ik ben er eigenlijk niet van gediend zo'n stempel te krijgen.
Haar manier van handelen zaait onrust in onze maatschappij.
Ik wil dit niet.Het geeft me een onveilig gevoel.
Re:
sylvana wil graag dat je toegeeft dat autochtone bevolking racisten zijn is het niet zwarte piet dan is het wel wat anders daar leven deze droeftoeters van met hun DENK weg met Nederland maar denken kunnen ze niet echt
Ik pik het niet langer ik ga ze de oorlog verklaren laat mij niet uitmaken voor racist door zo'n zielige haatheks met haar slachtoffer partijtje denk
inkomen moet je toch ergens vandaan halen daarom maar bij een pro moslim partij die alles waar zij zegt voor te staan te niet doet. Geloof waardigheid is gelijk 0,0 Mevr Simons in de tijd van tmf was je een stuk leuker.......
Vecht niet tegen racisme, op en rasistische manier,
Maar vecht voor gelijkheid, dat doet een mens meer plezier.
Dan vecht je voor alle soorten mensen, geen uitzondering voor niet één.
Door iedereen gelijk te behandelen, voelt niemand zich alleen.
Praat niet over geschiedenis, waar niemand bij was, in woord en daad,
Van het "positieve" van de geschiedenis, moet men leren, is mijn raad.
Dus laten we een mooie toekomst, bouwen in de tegenwoordige tijd,
En het verleden laten rusten, dan kunnen we samen voor gelijkheid in de strijd!
Wanneer iemand voor gelijkheid vecht, is het onmogelijk om te discrimineren,
Want die oordeelt niet op uiterlijk, en houd dat in ere.
Dus laten we samen strijden, als kameraden, hand in hand,
Alleen dan kunnen we werken aan een gelijker Nederland.
Sjors
Zwarte Piet niet mee laten doen aan het Sinterklaasfeest omdat hij zwart is. Dat is pas racisme!!!
Alles wat hij zegt deugde niet vlgs mw maar ze doet nu precies hetzelfde
Vrouwelijke adolf hitler
Re:
geheel mee eens homo's kunnen niet eens meer hand in hand lopen in de grote steden dit land gaat hard achteruit het is tijd dat de waarheid wordt geaccepteerd door de linkse elite die dit hebben veroorzaakt door hun wegkijk mentaliteit multiculti is een drama voor dit land
Ik lees veel reacties over het beschermen van de Nederlandse normen en waarden of dergelijke strekking. Hoewel ik een gelijk standpunt deel zou het bevorderlijk zijn voor onze zaak en geloofwaardigheid wanneer wij ons allen daadwerkelijk gedragen naar onze normen en waarden. Dat betekent: Correct Nederlands, genuanceerde opvattingen en geen haatdragend commentaar. Wij staan boven standpunten als van mevrouw Simons, geef daar blijk van!
Met Pek en veren het land uit terug naar jungle
Mevrouw hoort niet thuis in de politiek maar in het pieterbaancentrum
| This discussion has been closed. |