Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Alleen omdat Ik aan de Nederlandse tradities vasthoud.
Nederlanders moeten alle tradities van anders culturen accepteren maar onze tradities mogen niet, dat vind Ik belachelijk!
Ik woon in Nederland en hour van Nederlandse tradities
Zwarte Piet is niet alleen een traditie, maar ook een grote liefde van alle Nederlandse kinderen! Welk kind is niet gek op zwarte piet, die pepernoten strooit en zo veel vreugde brengt!! Hoe kan iemand beweren dat dit ook maar iets met racisme te maken zou kunnen hebben???
BAH! Sylvana Simons hoort voor de rechter ervoor om mij en alle Nederlanders racistisch te noemen!
1 na mijn mening is zij een racist dat haat en verdeeldheid onder de bevolking zaait.
2 zij verdient een koekje van eigen deeg
3 ze ontkent de Armeense genocide
an zo kan ik nog wel even doorgaan
Groepsbelediging
Ik doe aangifte tegen mevrouw S. Simons omdat zij mij, als blanke, een racist noemt. Dit pik ik niet en eis minimaal een schadevergoeding van € 250,-- per persoon, voor alle blanken mensen die zij, samen met mij, heeft beledigd.
Bij ons blijft piet ZWART!
S. Simons
Ik teken om de traditie in ere te houden en een hekel aan iemand heb die dit tracht te vernietigen omdat zij denkt dat het racisme is!
Tevens vind zij alle blanke mensen die van sinterklaas en Zwarte piet houden racisten.
Naar mens is het
| This discussion has been closed. |