Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Door deze hele discussie gelooft mijn kind nu niet meer in sinterklaas. En is het plezier van een traditioneel feest totaal om zeep geholpen. Enkel omdat een kleine groep mensen zich hier aan stoort. 3 weken in een jaar, vragen wij onze traditie te respecteren.
Re:
genoeg veelste te veel wij hebben er niet om gevraagd pas je aan heb respect voor ons land en maak er wat van zo niet rot op zo ver mogelijk graag dit is geen afrika of de islamitische wereld
Ik heb via internet aangifte gedaan tegen Mevr. S Simons https://www.politie.nl /aangifte-of-melding-doen/meldformulier.html?sid= 5ce84725-89da-411f-aa4c-8589eaf120b1 DOE MEE
Ik heb hem nooit betracht als minder door zijn kleur hetgeen ook nog eens veroorzaskt werd door roet.
Kortom er waren geen andere gevoelens aanwezig dan affectie voor deze zwarte vriend.
Mevrouw simons doey er goed asn haar te grote ego te laten behandelen.
Dat is namelijk de reden dat ze overal aanstoot aan neemt.
Ps ik vind haar kleur overigens prachtig.
Laat ze daar trots op zijn!
Sylvana Symons is een vreselijk vervelende zeurnegerin
Sylvana Symons is een vreselijk vervelende zeurnegerin die alleen maar haat zaait, van mij mag ze terug naar waar haar voorouders vandaan komen.
Omdat mevrouw Sylvana Simons eens moet ophouden over het hele gebeuren over Zwarte Piet en wat nu het meest tegen mijn hoofd stoot is dat ik een racist zou zijn het moet toch echt niet gekker worden
| This discussion has been closed. |