Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat dit discriminerende mens moet stoppen met zeuren, niemand die zoveel haat tegen de blanke Nederlanders heeft dan deze mevrouw en dát is héél erg gevaarlijk en kan totaal uit de hand gaan lopen, als het haar hier niet bevalt kan ze maar beter vertrekken naar een land waar het volgens haar beter is dan hier in ons land. Wij worden straks verjaagd uit ons eigen land... dus zij is een gevaar voor álle Nederlanders.
Als er dus iemand is die discrimineert dan is zij dat wel.... meer dan menig ander mens... ik voel mij dus zeer gediscrimineerd door SIlvana Simons en haar companen van Denk.
Gevaarlijk groepje.
Een realist
Mevrouw heeft jaren op tv mee gefietst en alles gehad wat ze kon krijgen. Nu zijn alle blanken racisten.............Ik dus ook terwijl ik met een buitenlandse vrouw getrouwd ben. Zelf discrimineerd ze koerden, Homo's, lesbische minderheden door zich voor partij denk in te zetten. Ze keurd Turkije niet af en neemt niet eens afstand van de zaken die daar gebeuren.
Mevrouw moet maar is gauw goed gaan nadenken waar ze mee bezig is en dat ze meer verdeelheid oder mensen zaait ipv liefde.
Ik vind het onaanvaardbaar dat ik dus voor racist wordt uitgemaakt terwijl ik dat niet ben.
Wanneer gaat ze nu eindelijk
Omdat Sylvana Simons zich niet met onze cultuur bezig moet houden,en beter terug kan gaan naar land van herkomst.zij zaait haat en niet wij Nederlanders
Maar S.S. Heeft de publiciteit nodig om iemand te zijn net als de Marokkaanse treiterblogger. .
En 90% van de Nederlandse bevolking discriminerend niet maar heeft gewoon een mening
Hoe kunnen ze zo'n symbool niet vieren?
| This discussion has been closed. |